Alltså jag läste Vibratorn....![]()
Jag hade döpt en avkomma efter honom till Rabbit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag läste Vibratorn....![]()
Jag hade döpt en avkomma efter honom till Rabbit![]()
Yes! Ge mig något minut så kan jag fixa när jag är inne igen, om det passar?@Murray , två ston till Vibratorn () vid tillfälle?
Jajamen@Shaggy Farida som jag tror aldrig kastat med Diospyros bestämde sig för att göra det denna omgångSåg att han inte var pensionerad ännu, finns det möjlighet att betäcka om?
Passar nu?@Shaggy Farida som jag tror aldrig kastat med Diospyros bestämde sig för att göra det denna omgångSåg att han inte var pensionerad ännu, finns det möjlighet att betäcka om?
+ @Riru och nån mer?På NL servern så inser jag att jag kommer jobba med de afrikanska stammarna. Jag har just köpt en riktigt usel 6 månaders unge så nu ser min afrikanska lista ut enligt följande
Tahir*Ömür
Tahir*Sahure
Yilmaz*Orkide
Zafer*Orkide
Tamer*Sahure
Nu behövs det "bara" en rabicanohingst också
Edit
Åkte till afrika och sjoppade ytterligare en
Sheen*Sahure
Jag tänker ju jobba på att få fram en rabicanohingst från de europeiska stammarna och sedan leta vidare. Eftersom jag nu har mest hästar från Afrika så blir det den kontinenten jag kommer jobba med. Hur du vill göra är ju upp till dig men för mig känns det vettigare att begränsa sig till en kontinent istället för att slumpmässigt jobba över hela världen. Om jag förstod @Riru rätt så var tanken att jobba framförallt med sydamerika då finns det ju tre kontinenter kvar om du vill köra det konceptet. Den enklaste är nog Asien eftersom man kan utesluta så många därifrån men det finns endel riktigt usla där som inte är inavlade (knappt avlade) på så jobb finns det definitivt.+ @Riru och nån mer?
Jag tänkte roa mig med att leta rabibärare på NL-servern jag med. Vilka stammar förutom de som finns i den existerande rabin på COM rekommenderar ni att jag ska leta efter för att inavla friskt på?![]()
Ja tack@igbest vill du fortfarande ha https://www.horsereality.com/horses/294229/leliana? Fölet har lämnat nu
@Riru @inverterad
Jag hade tydligen inte så många AT som jag trodde (rabicano-projektet består av typ hälften)
Ev Ayal Pikira beroende på vad som kommer ut imorgon.
Jag har två till sen men jag vill få en sto avkomma först![]()
Pidasha och Annaguel är de andra två, den ena är nyligen betäckt och den andra väntar hingst, så verkar som att det dröjer med sto-avkommorna dockJag kan vara intresserad av henne om du vill sälja. Lite beroende på vilka de andra är som du funderar på.![]()
Extra bra med asien för mig då jag bosatte mig därJag tänker ju jobba på att få fram en rabicanohingst från de europeiska stammarna och sedan leta vidare. Eftersom jag nu har mest hästar från Afrika så blir det den kontinenten jag kommer jobba med. Hur du vill göra är ju upp till dig men för mig känns det vettigare att begränsa sig till en kontinent istället för att slumpmässigt jobba över hela världen. Om jag förstod @Riru rätt så var tanken att jobba framförallt med sydamerika då finns det ju tre kontinenter kvar om du vill köra det konceptet. Den enklaste är nog Asien eftersom man kan utesluta så många därifrån men det finns endel riktigt usla där som inte är inavlade (knappt avlade) på så jobb finns det definitivt.