Yes. Jag minns inte vad du heter i speletJa tack![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes. Jag minns inte vad du heter i speletJa tack![]()
QarusellYes. Jag minns inte vad du heter i spelet
Har en dam som önskar dejta Alkutum när du kan @Pandasmamma![]()
Tack!Han ligger på Bukepris nu om du är här. Annars tar vi det senare.
Jag tar dem gärna@Shaggy Tänkte om det är bäst att jag håller mig bara till Sydamerika på .nl servern, så har jag två föl från foundation i Afrika. Yilmaz x Fakiya och Acar x Orkide, båda är ston. Är det något du skulle vilja ha? Annars behåller jag dom själv.
Nä, precis som det ska vara. De är jämna månader i två dagar och ojämna månader i en dag. Alltså 0 mån fre, lör, 1 mån sön, 2 mån mån, tis, 3 mån ons (idag). Imorgon kommer den vara fyra månader.Mitt föl som föddes i fredags är fortfarande bara 3 månaderSå segt, jag lovar att vissa föl åldras snabbare än andra
![]()
Tack men har du råd att sälja så billigt?@Shaggy Tänkte om det är bäst att jag håller mig bara till Sydamerika på .nl servern, så har jag två föl från foundation i Afrika. Yilmaz x Fakiya och Acar x Orkide, båda är ston. Är det något du skulle vilja ha? Annars behåller jag dom själv.
Nä, precis som det ska vara. De är jämna månader i två dagar och ojämna månader i en dag. Alltså 0 mån fre, lör, 1 mån sön, 2 mån mån, tis, 3 mån ons (idag). Imorgon kommer den vara fyra månader.![]()
Japp@Shaggy har du tid med ombetäckningen med Laurus Nobilis nu?![]()