Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle också kunna tänka mig att hjälpa till med AT-rabicanojakt på nl. Har dock inte så mycket tid, men går ju rätt snabbt i början så borde hitta någon dag jag kan skapa konto och köpa lite foundationföl att sätta på tillväxt. Nordamerika kvar då eller?

Edit: Australien också förresten. Tror hellre jag satsar på det!

@Shaggy Tänkte om det är bäst att jag håller mig bara till Sydamerika på .nl servern, så har jag två föl från foundation i Afrika. Yilmaz x Fakiya och Acar x Orkide, båda är ston. Är det något du skulle vilja ha? Annars behåller jag dom själv.

Mitt föl som föddes i fredags är fortfarande bara 3 månader :arghh: Så segt, jag lovar att vissa föl åldras snabbare än andra :cautious:

Mitt föl som föddes i fredags är fortfarande bara 3 månader :arghh: Så segt, jag lovar att vissa föl åldras snabbare än andra :cautious:
Nä, precis som det ska vara. De är jämna månader i två dagar och ojämna månader i en dag. Alltså 0 mån fre, lör, 1 mån sön, 2 mån mån, tis, 3 mån ons (idag). Imorgon kommer den vara fyra månader. :D

@Shaggy Tänkte om det är bäst att jag håller mig bara till Sydamerika på .nl servern, så har jag två föl från foundation i Afrika. Yilmaz x Fakiya och Acar x Orkide, båda är ston. Är det något du skulle vilja ha? Annars behåller jag dom själv.
Tack men har du råd att sälja så billigt?

Är det någon som skulle vilja ha denna arab-pojke?
Walliyullah
Låg GP men W3 och 4VG 5G+, poäng 85+ på utställningar och tror han blev DC precis. Araberna är för småskaliga för mig för att jag ska behålla hingstar egentligen och tror inte jag orkar grooma och träna honom i väntan på att kunna lägga ut honom på marknaden utan funderar på att pensionera nu, om ingen härifrån vill ha honom vill säga :laugh:

Nä, precis som det ska vara. De är jämna månader i två dagar och ojämna månader i en dag. Alltså 0 mån fre, lör, 1 mån sön, 2 mån mån, tis, 3 mån ons (idag). Imorgon kommer den vara fyra månader. :D

Jag vet :D Men det känns som det går så himla långsamt när man väntar på någon speciell. Vissa föl växer upp så himla snabbt känns det som (eftersom jag inte bryr mig om dem och dem bara går och skräpar), men när man har någon man verkligen vill ska växa går det såååå långsamt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka