Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så nu är Hyrdar också vuxen :D

Fick en jättesöt welsh-hingst igår också med SW1, GP661, 88-89-69 for dressyr samt 3VG.
Calennig Åldras troligen snarast :angel:

Ytterligare welsh-bebis med 7VG och rätt fina 637 i GP ändå.
Tom Jones

En fin kille efter @Iamia Rhodothemis med hela 90-94-93 för dressyr, GP725 och 1VG
Vibration redan vuxen :angel:

Till slut växte en till PRE-kille upp med 82 för dressyr.
Serafin

Kom o använda typ :rofl:

Alltså jag läste Vibratorn.... :cautious::o:rofl:

Så nu är Hyrdar också vuxen :D

Fick en jättesöt welsh-hingst igår också med SW1, GP661, 88-89-69 for dressyr samt 3VG.
Calennig Åldras troligen snarast :angel:

Ytterligare welsh-bebis med 7VG och rätt fina 637 i GP ändå.
Tom Jones

En fin kille efter @Iamia Rhodothemis med hela 90-94-93 för dressyr, GP725 och 1VG
Vibration redan vuxen :angel:

Till slut växte en till PRE-kille upp med 82 för dressyr.
Serafin

Kom o använda typ :rofl:
Jag har nog en eller två som vill dejta Calennig när han växt upp :love::angel:

Just ja, @Iamia fick ju två Jálfur-föl häromdagen också, tror jag inte att jag sagt? Båda ston, båda klart förbättringar av sina mammor, så nu kan de få ta över. :D Nummer 2 fick dessutom dubbla silveranlag, plus ett blått öga, dock på fel sida...
Bästa är ju dock stamtavlorna. De kommer ju kunna betäckas med i princip "vad som helst" (framför allt nummer 2).

https://www.horsereality.com/horses/745689/foal-doe-745689

https://www.horsereality.com/horses/745692/foal-doe-745692
Vad kul! Vilka fina! :love: Ja, det underlättar ju om man kan hitta nåt att betäcka dem med. Ibland målar jag in mig i ett hörn. Är lite för oorganiserad tror jag... :angel:

Vad kul! Vilka fina! :love: Ja, det underlättar ju om man kan hitta nåt att betäcka dem med. Ibland målar jag in mig i ett hörn. Är lite för oorganiserad tror jag... :angel:
Ja, alltså, jag började ju liksom inse när jag tänkte pensionera lite sämre hästar att typ alla bra byggde på Viljar och Fjall, typ... Men nu har jag i alla fall två att betäcka med de linjerna. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna