Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Iamia - superSharur har fölat. Ett superföl :love:

Känner inte att det är mitt att behålla dock då det var din betäckning med en snordyr hingst, så säg till om du vill ha det så skickar jag (motvilligt :angel:) över när det flyttar ut.

https://www.horsereality.com/horses/753060/
Tack för erbjudandet, men behåll du henne! :) Valde ju att sälja henne dräktig och har förträngt hur dyr hingsten var... :angel:

Nu kom Vidir-fölet, @Iamia - mitt emellan föräldrarna på GP, ”bara” 4 VG, men flera G+. Och alla mammans färger - Cr, Z och To. :D Känns bra med en hingst som har Viljar först i sista led också, underlättar för min avel framöver tror jag. :rofl:
https://www.horsereality.com/horses/754548/

Men tror jag kan behöva göra om den kombinationen, om det går för sig? :D

———
Har lite småroligt åt dagens Mad Hatter-föl också. Börjar känna att den hingsten verkligen gör skäl för sitt namn. :rofl: Fölet fick 2 VG, shoulders och hindquarters, 94 i strength. Den roliga biten är att föräldrarna har 89 respektive 91 i balance, fölet fick 83... Kan ju inte låta bli att fundera på vad resultatet skulle bli om fölet fick bådas högsta siffror på den posten... :D

Nu kom Vidir-fölet, @Iamia - mitt emellan föräldrarna på GP, ”bara” 4 VG, men flera G+. Och alla mammans färger - Cr, Z och To. :D Känns bra med en hingst som har Viljar först i sista led också, underlättar för min avel framöver tror jag. :rofl:
https://www.horsereality.com/horses/754548/

Men tror jag kan behöva göra om den kombinationen, om det går för sig? :D

———
Har lite småroligt åt dagens Mad Hatter-föl också. Börjar känna att den hingsten verkligen gör skäl för sitt namn. :rofl: Fölet fick 2 VG, shoulders och hindquarters, 94 i strength. Den roliga biten är att föräldrarna har 89 respektive 91 i balance, fölet fick 83... Kan ju inte låta bli att fundera på vad resultatet skulle bli om fölet fick bådas högsta siffror på den posten... :D
Absolut! Kan ändra direkt om du är kvar!

Jag har inte kollat in här på hur länge som helst, men jag lovar att jag fortfarande spelar! :D Har precis flyttat och har ett hektiskt jobbschema, så mina stackars pixelhästar har inte fått särskilt mycket uppmärksamhet. Men nu är jag tillbaka! Hade typ glömt hur jobbigt det är att behöva mata dem varje dag... :o

Fick en rätt fin AT-kille imorse med GP739 och 329 för endurance samt 3VG.
Hyrdar
Hamnar nog i tidsmaskin ikväll :angel:
Så nu är Hyrdar också vuxen :D

Fick en jättesöt welsh-hingst igår också med SW1, GP661, 88-89-69 for dressyr samt 3VG.
Calennig Åldras troligen snarast :angel:

Ytterligare welsh-bebis med 7VG och rätt fina 637 i GP ändå.
Tom Jones

En fin kille efter @Iamia Rhodothemis med hela 90-94-93 för dressyr, GP725 och 1VG
Vibration redan vuxen :angel:

Till slut växte en till PRE-kille upp med 82 för dressyr.
Serafin

Kom o använda typ :rofl:

Alltså, förlåt @Hedinn ... Jag skrev detta och sedan somnade jag pang bom. :o Nu borde det nog funka bättre om du är där...
Haha absolut ingen fara, jag brukar lyckas med liknande saker, förutom att jag inte somnar utan bara lämnar datorn (eller åtminstone Bukefalos) en stund, typ. :angel:
Tack så jättemycket! :love:

@Iamia
Var det inte du som pratade om att det verkar ligga en 'spärr' på 97.000%
Det går tydligen :love: :D
29371

Så nu är Hyrdar också vuxen :D

Fick en jättesöt welsh-hingst igår också med SW1, GP661, 88-89-69 for dressyr samt 3VG.
Calennig Åldras troligen snarast :angel:

Ytterligare welsh-bebis med 7VG och rätt fina 637 i GP ändå.
Tom Jones

En fin kille efter @Iamia Rhodothemis med hela 90-94-93 för dressyr, GP725 och 1VG
Vibration redan vuxen :angel:

Till slut växte en till PRE-kille upp med 82 för dressyr.
Serafin

Kom o använda typ :rofl:
Vibration kommer få ston av mig så småningom! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka