Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar lite på vad jag ska göra med mitt .nl-konto. Har en sisådär 8-10 hästar av blandade raser som kan vara värda att spara, och 40 skräphästar som bara är där för XP och att tjäna pengar åt mig. Har redan 1,5 miljoner (trots att jag säkert köpt hästar för allra minst 500 000) så snart kan jag lugna ner det lite tror jag... Ska jag hjälpa er i rabicanoletandet lite eller ska jag hitta på något annat? Svåra frågor...

Vill du så självklart! Är bara lite svårt att få tag på hästar så går trögt :p

Funderar lite på vad jag ska göra med mitt .nl-konto. Har en sisådär 8-10 hästar av blandade raser som kan vara värda att spara, och 40 skräphästar som bara är där för XP och att tjäna pengar åt mig. Har redan 1,5 miljoner (trots att jag säkert köpt hästar för allra minst 500 000) så snart kan jag lugna ner det lite tror jag... Ska jag hjälpa er i rabicanoletandet lite eller ska jag hitta på något annat? Svåra frågor...
Vill du så självklart! Är bara lite svårt att få tag på hästar så går trögt :p
Håller med Riru.
Angående hästar så är mitt stora problem att jag har så dåligt med pengar. Jag har 19 FT jag kan lägga på att raida foundation men pengarna tar slut långt innan dess. Jag vet att 19 FT inte räcker långt men någon med vettig stam borde gå att få.
I nuläget har jag ett sto e Asdon och en hingst u Aytac. Till det har jag varit i afrika och köpt på mig ston
Tahir*Ömür
Tahir*Sahure
Yilmaz*Orkide
Zafer*Orkide
Jag budar också på ett sto u Nelaria men det är en sådan där hopplös auktion utan köp loss pris så det är bara en lååång väntan

Jag sitter och letar mustanghingstar att betäcka med men det är ju ett helt hopplöst projekt :arghh:

Vad säger ni om den här snyggingen för det facila priset av 16000 https://www.horsereality.com/horses/12804/robart

Eller den här för endast 1500WT
https://www.horsereality.com/horses/14260/miami-fx

Det är verkligen märkligt vilka priser folk sätter på vissa hingstar. Såg en olden-hingst igår som kostade 350 DP. Den hade åtta A och lågt GP....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka