Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du någon rabicano märr som man skulle kunna testa hingsten med?
Är dock inte intresserad av att låna mage så det är helt upp till dig :o

Om 9 dagar blir ett av mina testston ledig :meh:
Så tar ett tag, men din hingst är iaf med på min lista av hingstar att testa om dom är bärare :p

Aytac är ju mamma till två av mina ston. Morbid Angel (e. Dealdir) och Pearl Jam (e. Asdon). Pearl Jam är inte synlig rabicano men jag har ett föl undan henne och Aphodiini som jag väntar på ska växa upp så jag kan se om den är rabicano (dock dubbelgul så det skulle inte synas ändå :rofl:).
Morbid Angel är skimmel, och jag har inte provat med henne på någon bärare tror jag.

Tycker du ska prova Morbid Angel!

Ge mig en länk till en hingst som du föreslår :D Eller ska jag prova Aphodiini? 🤔

Jag tycker väl att det är lika bra att prova Aphodiini om du bara vill veta om hon är bärare, men har du planerat behålla fölet kanske det vore trevligare med något mindre inavlat :laugh:

Någon som har koll på araberna i Nord-Amerika och vet om det finns någon hingst där som ger bra confo/GP/racingGP?
Hade ju varit trevligt med en lever och rabicanobärare men med tanke på att så många rabicanobärare har så kass confo så är det nog bättre att dra in lever senare.

Fick en rätt fin AT-kille imorse med GP739 och 329 för endurance samt 3VG.
Hyrdar
Hamnar nog i tidsmaskin ikväll :angel:

Tänkte skriva att den där vill nog jag använda, men när jag kollade mina AT så har jag inte en enda kvar för avel., typ alla är skräphästar som testas för rabicano :meh: Har lust att skicka iväg hela bunten snart.

Jag tycker väl att det är lika bra att prova Aphodiini om du bara vill veta om hon är bärare, men har du planerat behålla fölet kanske det vore trevligare med något mindre inavlat :laugh:
:rofl:
Äsch, jag får prova :D Men först måste hon ploppa ut sitt föl (e. Kalanchoe) :cautious:

Tänkte skriva att den där vill nog jag använda, men när jag kollade mina AT så har jag inte en enda kvar för avel., typ alla är skräphästar som testas för rabicano :meh: Har lust att skicka iväg hela bunten snart.
Jag har ett par fina jag måste släppa snart. Om någon av dem är intressanta kan du få dem betäckta ;)

Ja jäklar vad mycket stallplatser man får lös om man pensionerar alla usla potentiella rabicanobärande A-T och typ lika usla araber med levergen som inte kommer från Baariq 😅.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka