Och den här har ju El-Marees i stamtavlan, har för mig du sagt att du saknar det.Jag ändrade mig haha. Var så trist bara med så låg GP och dålig confo. Men jag har så få rabicanos så jag behöver nog spara även dom dåliga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och den här har ju El-Marees i stamtavlan, har för mig du sagt att du saknar det.Jag ändrade mig haha. Var så trist bara med så låg GP och dålig confo. Men jag har så få rabicanos så jag behöver nog spara även dom dåliga![]()
Nu skulle man haft en egen livet proven att höja confo med... Har scoutat alla Baariq-Samiha... Bara dpJag ändrade mig haha. Var så trist bara med så låg GP och dålig confo. Men jag har så få rabicanos så jag behöver nog spara även dom dåliga![]()
Nu skulle man haft en egen livet proven att höja confo med... Har scoutat alla Baariq-Samiha... Bara dp
Jag har 3Liverproven har WT som betalningsmetod nu så jag passade på, kostade dock 50st så jag hoppas hon inte kastar..![]()
Ja precis! Vill fortfarande ha en häst direkt från foundation med El-Marees som är bärare/rabicano.Och den här har ju El-Marees i stamtavlan, har för mig du sagt att du saknar det.
Förstår dig. Skulle så gärna plock ut min rabicano ur retirement och ge dig men det går ju inteJa precis! Vill fortfarande ha en häst direkt från foundation med El-Marees som är bärare/rabicano.
Förstår dig. Skulle så gärna plock ut min rabicano ur retirement och ge dig men det går ju inteJag har inget att erbjuda just nu. Den enda jag har är ett sto som jag fortfarande väntar vettig avkomma ifrån samt hennes hingstföl men i det senare fallet blir det ju ett led till från El-Marees
Vad var det för speciellt med Aytac?
Det är väl egentligen jag som ställt till det. Jag har kollat igenom stammarna på de hästar e Aphodiini som blivit åldrade. Efter att ha plockat bort de som har Mango i stammen och bara tittat på de som är ue Asdon så tycker jag att det rent statistiskt borde finnas 2-3 till som har färgen. Därför jobbar iallafall jag för tillfället på teorin att det är de två stona som är bärare och inte AsdonVad var det för speciellt med Aytac?
Jag kommer inte behålla hingstungen ue El-Marees. Han är exakt 6 månader har GP310 för galoppen och jag tror det är 1-11-0 i exteriör. Om du är intresserad så släng en kik på honom. Jag kan tyvärr inte länka men mor hans är Alisma om han är bärare eller inte är ju helt okäntI mitt retirement hittade jag en leverflaxhingst efter El-Marees x Dziwa.. Hoppas verkligen den var urkass och bortom all räddning även med ett superdupersto..
Och jag har egentligen inget emot att det är flera led om det är en bärare, det enda är väl egentligen att jag vill ha några "rena" linjer utan andra bärare/rabicanos inblandade.
Whoooot
Jag kommer inte behålla hingstungen ue El-Marees. Han är exakt 6 månader har GP310 för galoppen och jag tror det är 1-11-0 i exteriör. Om du är intresserad så släng en kik på honom. Jag kan tyvärr inte länka men mor hans är Alisma om han är bärare eller inte är ju helt okänt
Vill du ha honom kostar han gratis
Whoooot
Du vet inte vilken foundation häst som är förälder till de hästar du nämner som kan vara bärare?
Lustigt nog så tror jag att jag har ett föl undan Goldfinger efter en rabicano hingst ... kanske kanske![]()
Aha!Hos Stone Roses är det El-Marees och hos Goldfinger är det Yameen
Ja det har du, har för mig att det var jag som tipsade om att prova![]()
Oh, men jisses vad söt!@Iamia Brimir-dotter med 642 och ärvde W21 från mamma.
Tyvärr 2A men confon är svag från den stostammen
https://www.horsereality.com/horses/748655/villiblom