Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skulle man haft en egen livet proven att höja confo med... Har scoutat alla Baariq-Samiha... Bara dp

Liverproven har WT som betalningsmetod nu så jag passade på, kostade dock 50st så jag hoppas hon inte kastar.. :p
Men ja, det kliar i fingrarna att flyga iväg och raida foundation..

Ja precis! Vill fortfarande ha en häst direkt från foundation med El-Marees som är bärare/rabicano.
Förstår dig. Skulle så gärna plock ut min rabicano ur retirement och ge dig men det går ju inte :( Jag har inget att erbjuda just nu. Den enda jag har är ett sto som jag fortfarande väntar vettig avkomma ifrån samt hennes hingstföl men i det senare fallet blir det ju ett led till från El-Marees

Förstår dig. Skulle så gärna plock ut min rabicano ur retirement och ge dig men det går ju inte :( Jag har inget att erbjuda just nu. Den enda jag har är ett sto som jag fortfarande väntar vettig avkomma ifrån samt hennes hingstföl men i det senare fallet blir det ju ett led till från El-Marees

I mitt retirement hittade jag en leverflaxhingst efter El-Marees x Dziwa.. Hoppas verkligen den var urkass och bortom all räddning även med ett superdupersto..
Och jag har egentligen inget emot att det är flera led om det är en bärare, det enda är väl egentligen att jag vill ha några "rena" linjer utan andra bärare/rabicanos inblandade.

Vad var det för speciellt med Aytac?

Möjlig bärare, teorin går väl just nu att antingen så är Asdon ensam bärare, elle så är det stona Aytac och Nelaria som är bärare (utav de foundationhästar som är i grunden för rabicanostoet).

Så vi måste testa hästar som har dessa hästar enskilt utan någon av de andra inblandat för att kunna avgöra vem som är bärare. :meh:

Vad var det för speciellt med Aytac?
Det är väl egentligen jag som ställt till det. Jag har kollat igenom stammarna på de hästar e Aphodiini som blivit åldrade. Efter att ha plockat bort de som har Mango i stammen och bara tittat på de som är ue Asdon så tycker jag att det rent statistiskt borde finnas 2-3 till som har färgen. Därför jobbar iallafall jag för tillfället på teorin att det är de två stona som är bärare och inte Asdon

I mitt retirement hittade jag en leverflaxhingst efter El-Marees x Dziwa.. Hoppas verkligen den var urkass och bortom all räddning även med ett superdupersto..
Och jag har egentligen inget emot att det är flera led om det är en bärare, det enda är väl egentligen att jag vill ha några "rena" linjer utan andra bärare/rabicanos inblandade.
Jag kommer inte behålla hingstungen ue El-Marees. Han är exakt 6 månader har GP310 för galoppen och jag tror det är 1-11-0 i exteriör. Om du är intresserad så släng en kik på honom. Jag kan tyvärr inte länka men mor hans är Alisma om han är bärare eller inte är ju helt okänt
Vill du ha honom kostar han gratis

@Asko Fick denna 749388 efter Gold Roses som jag fick köpa av dig, vilket betyder att antingen är Stone Roses eller Goldfinger bärare, eller båda :D
Whoooot :eek:
Du vet inte vilken foundation häst som är förälder till de hästar du nämner som kan vara bärare?
Lustigt nog så tror jag att jag har ett föl undan Goldfinger efter en rabicano hingst ... kanske kanske :cautious:

Jag kommer inte behålla hingstungen ue El-Marees. Han är exakt 6 månader har GP310 för galoppen och jag tror det är 1-11-0 i exteriör. Om du är intresserad så släng en kik på honom. Jag kan tyvärr inte länka men mor hans är Alisma om han är bärare eller inte är ju helt okänt
Vill du ha honom kostar han gratis

Jag vill gärna ha honom och testa om han är bärare.

Whoooot :eek:
Du vet inte vilken foundation häst som är förälder till de hästar du nämner som kan vara bärare?
Lustigt nog så tror jag att jag har ett föl undan Goldfinger efter en rabicano hingst ... kanske kanske :cautious:

Hos Stone Roses är det El-Marees och hos Goldfinger är det Yameen :)
Ja det har du, har för mig att det var jag som tipsade om att prova :laugh:

Hos Stone Roses är det El-Marees och hos Goldfinger är det Yameen :)
Ja det har du, har för mig att det var jag som tipsade om att prova :laugh:
Aha! :up: Får hålla tummarna på att det är hos stoet ... får se hur det blir hos fölet. Annars är det hingsten, men då kan jag iallafall skriva dit att han är rabicano bärare :up:
Det kanske du hade, jag minns inte det :o:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Valp 2025