Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg att det fanns några Asdon hingstar på stud iaf som går att inavla med.
Det är så jag tänkt. Skulle dock vilja ha minst ett till helst två.
Har en hingst e. Aytac tyvärr inte Asdon också hade ju varit praktiskt att ha bägge i samma häst. Saknar dock än så länge Aytac och Nelaria i stona hoppas på den där autkionen som tar slut imorgon. Tänker även radia foundation men än så länge tryter pengarna.

Det är så jag tänkt. Skulle dock vilja ha minst ett till helst två.
Har en hingst e. Aytac tyvärr inte Asdon också hade ju varit praktiskt att ha bägge i samma häst. Saknar dock än så länge Aytac och Nelaria i stona hoppas på den där autkionen som tar slut imorgon. Tänker även radia foundation men än så länge tryter pengarna.
Jag kan kanske sponsra på något sätt? Köpa en häst dyrt eller så? Har inte ork just nu för att spela mer seriöst där, men som sagt så har jag rätt mycket pengar som jag inte vet vad jag ska göra med...

Jag kan kanske sponsra på något sätt? Köpa en häst dyrt eller så? Har inte ork just nu för att spela mer seriöst där, men som sagt så har jag rätt mycket pengar som jag inte vet vad jag ska göra med...
Det finns bara ett par ston till salu u. Nelaria. JAg bjuder på den ena och @Riru på den andra. Jag bugger så sakteliga upp kapitalet. Det är ju rätt lätt att tjäna pengar på tävlingar och det plockar på men jag ställer ju till det genom att köpa afrikanska ston hela tiden :rofl:.

Det finns bara ett par ston till salu u. Nelaria. JAg bjuder på den ena och @Riru på den andra. Jag bugger så sakteliga upp kapitalet. Det är ju rätt lätt att tjäna pengar på tävlingar och det plockar på men jag ställer ju till det genom att köpa afrikanska ston hela tiden :rofl:.
Men om du säljer nån skräphäst till mig för ett par hundra tusen så kan du ju köra foundationraid. :up:

Vad heter alla på NL servern? Tänkte att det är dumt om vi budar på samma hästar.
Jag heter Toughcookie, har ingen som helst plan där utan försöker bara samla pengar och alla slags tickets.

Alltså, jag är så himla patetisk. Jag har en massa halvtaskiga hästar som måste bort för att få plats för vettiga hästar. Velar i evighet och lägger ut dem till salu. Så när någon enstaka blir såld så blir jag helt sentimental och ångrar mig nästan! Suck. :o:crazy:

Tänk att man aldrig bli nöjd. Här om dagen suckade jag över att alla dagens tre för redan var födda när jag vaknade. Idag svär jag över att dagens enda föl inte kommit än.

• Haha
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka