HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går det på något sätt se vilken spelare man köpt en häst av, om det precis skett?
Köpte just ett leverflax arabsto för 1000 hrc och jag undrar om det inte måste ha varit ett misstag, men kan inte hitta vem det var jag köpte hästen av så jag kan fråga..
Syns det inte på dina banktransaktioner?

Argh... Stirrade mig blind på GP när jag letade hingst. Hittade en som verkade vara en bra match, och insåg när jag klickat breed att jag inte kollat confon. Så hade han inga VG och 2 A. Suck! Hoppas hon kastar.

Syns det inte på dina banktransaktioner?

Nä det står bara att jag har köpt häst xx för xxhrc 😕 Hästen hade visserligen ett A men hade bakgrund och utrustning och var inte efter Baariq. Så känns som att den skulle kostat mycket mer än bara 1k hrc. Känner mig nästan lite dum som köpte tom :o

Nä det står bara att jag har köpt häst xx för xxhrc 😕 Hästen hade visserligen ett A men hade bakgrund och utrustning och var inte efter Baariq. Så känns som att den skulle kostat mycket mer än bara 1k hrc. Känner mig nästan lite dum som köpte tom :o
O det var inte spelaren som var uppfödare? Jag hade släppt det... Just utrustningen är nog en miss men den missen har jag själv gjort massa gånger så jag ser det som nån universell rättvisa när man kommer över en billig fullutrustad häst på marknaden 😬

Dagen började ju helt okej i alla fall. :D
28974

@Shaggy Du hade rätt, han har en CR gen oxå. :love: Skulle gärna testa igen om det funkar, men du behöver absolut inte anstränga dig extra. Jag får finkamma HR efter CH quarterhingstar. För övrigt fattar jag inte hur det hänt men jag har verkligen snöat in på CH quarters O_o

@Shaggy Du hade rätt, han har en CR gen oxå. :love: Skulle gärna testa igen om det funkar, men du behöver absolut inte anstränga dig extra. Jag får finkamma HR efter CH quarterhingstar. För övrigt fattar jag inte hur det hänt men jag har verkligen snöat in på CH quarters O_o
Den här har bra confo men halvkassa siffror. Har dock fått ett oväntat bra föl efter honom, så han måste ha potential... https://www.horsereality.com/horses/420447/§-Titanium-On-Tonic-(PRV) Här är mitt ”föl”: https://www.horsereality.com/horses/645582/pima-dancer-dc )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka