Nästa generation i mitt trekförbättringsprojekt är född. Mormor hade BA i confon, denna bara G plus ett VG. Dressyrsiffror går åt rätt håll med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Time machine completed.Wow, han var ju verkligen perfekt! Provar jättegärna honom.
@igbest , har sparat dina hingstar för framtida behov!
Time machine completed.![]()
Ja! Fux-fux för en gångs skull!Tack! Snygg blev han också.
Jag håller tummar och tår!Fan jag är så jäkla rädd. Ska in och fångröntga min häst och jag mår illa. Snälla håll alla tummar ni har för henne.
Nu kan jag!
Tack igenNu kan jag!![]()
Ah! Nu verkar de redan klara med den stora serverflytten på nl-servern. De varnade ju för 24h down time, men det tog bara 6. Hoppas det går lika smidigt med com-servern! Då hinner man ju inte få såååå mycket abstinens...![]()
@Mistimed Jag är här så sällan att jag alltid missar digMen när du har möjlighet får du gärna tagga mig igen. Är fortfarande intresserad av en dejt med Emlar, Celeritas och Frizzerfraz. Även Ruugard om han fortfarande används som avelshingst?
Hm, att ta hela Celeritas skulle inte vara fel. Jag ska se om jag kan rensa bort tillräckligt med hästar för att få plats med honomÄr hemma ikväll och kan fixa då.
RuuGard åkte tyvärr på spa för någon dag sen bara när jag rensade bland mina hingstar.Celeritas har jag kvar än, men har tänkt avveckla honom med om du vill ha hela hästen och inte bara en dejt?
![]()
Nom! Han ska jag försöka komma ihågJag har ju glömt presentera min fjordhingst som jag köpte av någon anledning, jag har ingen aning om han är bra men är det någon som avlar med fjordingar så kanske ni kan kollaGeest's Mags
Jag hade visst ett tomt fjordstoJag har ju glömt presentera min fjordhingst som jag köpte av någon anledning, jag har ingen aning om han är bra men är det någon som avlar med fjordingar så kanske ni kan kollaGeest's Mags