HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, rebound från när jag i lördags fick typ det sämsta (och lite till) från båda föräldrarna confomässigt, idag fick jag ett föl från föräldrar från två helt olika projekt, den ena föräldern från mitt confo-projekt och den andra från GP-projektet.
U: 608gp, 2:9:1:0
E: 566gp, 8:2:1:1
Fölis blev: 608gp, 4:6:2:0, dessutom ett sto :banana:, kanske inte wow-faktor på varken eller, men tillsammans är det en ruskigt bra bas att jobba vidare på.
Vad jag tänkte när jag tog två hästar från två olika projekt vet jag inte, men bra blev det :laugh:

Gah nu åldrade jag den där märren jag tänkte betäcka med Aphodini och servern ballar ur. DP har dragits så nu hoppas jag att hon är 2 år och 7 månader när det kommer igång igen.

är det bara här sidan kraschade`?
edit: tydligen inte

Nej här med, jag som precis kom hem efter att ha hämtat upp sjuk unge och tänkte jag skulle ha soft HR-eftermiddag i soffan. Hoppas det löser sig snabbt, jag vill ju kolla på hingstarna ni tipsat om!

För övrigt vaknade jag upp till en notis om att någon betäckt sitt sto med min hingst. Blev glad tills jag kikade på stoet och såg det här! :crazy::o Varför avlar man ens på ett sådant sto? Det var fine Quicksilver som jag köpt av @Hedinn också så hingsten är verkligen inte fy skam. Nu fattar jag varför många inte har HRC-pris på hingstarna....
28975

Nej här med, jag som precis kom hem efter att ha hämtat upp sjuk unge och tänkte jag skulle ha soft HR-eftermiddag i soffan. Hoppas det löser sig snabbt, jag vill ju kolla på hingstarna ni tipsat om!

För övrigt vaknade jag upp till en notis om att någon betäckt sitt sto med min hingst. Blev glad tills jag kikade på stoet och såg det här! :crazy::o Varför avlar man ens på ett sådant sto? Det var fine Quicksilver som jag köpt av @Hedinn också så hingsten är verkligen inte fy skam. Nu fattar jag varför många inte har HRC-pris på hingstarna....Visa bifogad fil 28975
Man slipper inte de där bottennappen av bara DP men man får iallafall något användbart för att hingstens rykte riskerar att förstöras

Säljer ett 1-årigt islandssto med GP 616 och 3 VG om nån här är intresserad, skimmel född svart så ingen rolig färg men har ju andra kvaliteter. Säljer för att jag har en helsyster som är snäppet bättre och har samma mamma som Ónyx.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka