Strålande, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kikat på om någon av de hingstar du nämnde har G+ på hindquarters?Behöver tips på hingst till mitt trakehnersto https://www.horsereality.com/horses/685308/scarlett !
Jag vill ha GP runt hennes, 719, eller mer och dressyrsiffror i samma klass (88, 88, 85). Hon har Narcissa, Chrome och Hermonie i släkten så många hingstar faller bort. Tyvärr har hon ett tråkigt A på hindquarters, spelar inte så stor roll för dressyr men man hade ju helst velat trolla bort det om det går. Har kikat på @Murray s Illusion @Hedinn s Mad Hatter och Edonis, Idionyx, Malte, Rhodothemis och Urothemis II hos @Iamia men ingen har något VG på just hindquarters.
Någon som har något tips? Började leta via search men insåg snabbt hur otroligt bortskämd man är med så fina hingstar via Buke, otroligt många som står som studs är riktigt usla och de bästa jag hittade låg ändå långt efter Bukehingstarna....![]()
Malte har G+ på hingdquarters i alla fall. Mad Hatter ligger troligtvis rätt nära, G+, han har i alla fall en avkomma med G+ där (med ett sto som också bara har G).Behöver tips på hingst till mitt trakehnersto https://www.horsereality.com/horses/685308/scarlett !
Jag vill ha GP runt hennes, 719, eller mer och dressyrsiffror i samma klass (88, 88, 85). Hon har Narcissa, Chrome och Hermonie i släkten så många hingstar faller bort. Tyvärr har hon ett tråkigt A på hindquarters, spelar inte så stor roll för dressyr men man hade ju helst velat trolla bort det om det går. Har kikat på @Murray s Illusion @Hedinn s Mad Hatter och Edonis, Idionyx, Malte, Rhodothemis och Urothemis II hos @Iamia men ingen har något VG på just hindquarters.
Någon som har något tips? Började leta via search men insåg snabbt hur otroligt bortskämd man är med så fina hingstar via Buke, otroligt många som står som studs är riktigt usla och de bästa jag hittade låg ändå långt efter Bukehingstarna....![]()
Ja precis.Hur ser jag om de har G+ på hindquarters? Är det meningen "There's great engagement in the hindquarters"?
Skydancer kikade jag på men han har också Hermione i stamtavlan tyvärr.
Japp det är den meningen.Hur ser jag om de har G+ på hindquarters? Är det meningen "There's great engagement in the hindquarters"?
Skydancer kikade jag på men han har också Hermione i stamtavlan tyvärr.
Japp det är den meningen.
Hur nära har du Hermione? Gör det någon om du får henne dubbelt där hon hamnar. Svaret är givetvis ditt för du får utgå ifrån hur du ser på inavel kontra linjeavel. Min syn på vad som är vad är mycket mer liberal i spelet än i verkligheten men det är ju mitt sätt att spela. Tänk på att inavel inte behöver vara av ondo eftersom den rätt använd ger avelsframsteg man inte kan nå med outcross
Hermione kommer inte synas i stamtavlan så det är nog få som ser det som inavel. Jag generar mig inte över att ha samma häst som mor/far förälder och gammel mor/farförälder men där är det många som slår bakut.Hon har ju Hermoine långt bak så jag kanske ska släppa det helt enkelt och kika ett varv till. Tack för hjälpen.
Visa bifogad fil 28948
Hon är inte ens åldrad än så från min sida är det ingen brådska![]()
Behöver tips på hingst till mitt trakehnersto https://www.horsereality.com/horses/685308/scarlett !
Om du inte har betäckt än: Jag har denna också (är föl än så länge men kan åldras upp bums). 723, 4:8:0, 88,89,93 för dressyr och VG på hindquarters. https://www.horsereality.com/horses/673294/junixBehöver tips på hingst till mitt trakehnersto https://www.horsereality.com/horses/685308/scarlett !
Skrutt. Men såklart. Ändrar nu då!@Iamia skulle jag kunna få en ny dejt med Jalfur? Stoet kastade![]()
Skrutt. Men såklart. Ändrar nu då!