HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vilken tur att jag inte hann posta i buggforumet i alla fall! :nailbiting: Men vilken besvikelse Foxy blev... Jag trodde att han skulle bli superspännande som vuxen.

:cry:
Men han ser ju inte ens ut att vara silver? :cry: Din ser man ju åtminstone att något häftigt är på G. Min ser ju bara ut som en rätt uppochner fux?
Hade din också "grå" man som föl?
Ja, hon var svart med silvergrå man och svans. Generna har de ju ändå, så inget att deppa över! :)

Men vad är det som händer????? :confused:

En liten hingst växte upp idag, och jag blev exalterad när jag såg hans namn eftersom han hade intressanta färger. Svart med CR, Z och RN. Pga den spöklika färgen jag tänkte att han skulle få så döpte jag honom till Phantom Foxy. Jag är SÄKER på att han var svart med silverman som liten.

Nu är han... FUX!?!?!

Jag började ifrågasätta min egen sanity. Kan jag verkligen minnas honom så fel? Det är alltså ett föl som har vuxit i normal takt, så han föddes för 1,5 månad sedan i mitt stall. Jag hade inte ens brytt mig om att testa för E- och A-gener, men jag gjorde det nu, och det känns ännu konstigare.

Inte tusan kan en häst med E/e, a/a, CR, Z/z och RN vara fux med RN!?

https://www.horsereality.com/horses/528318/phantom-foxy
Oj då, nu blev jag nervös över hur Arian kommer se ut som vuxen :nailbiting:

Oj då, nu blev jag nervös över hur Arian kommer se ut som vuxen :nailbiting:
Jag har ett par likadana, så jag testade att åldra upp en. Så här ser de ut: https://www.horsereality.com/horses/589777/john
Finare än den andra i alla fall. Den kan inte misstas för en tråkig tråkfux i alla fall.

OBS! Jag gillar fuxar IRL - de är jättevackra! Men i det här spelet så är de så trååååkiga, särskilt när det finns så många spännande gener så lättillgängliga. :angel:

Om jag betäcker ett sånt här sto med en hingst i samma färg, då borde oddsen att få ett föl med samma färg vara stor? Båda har samma färgkoder, ee Aa gg CR/n.
Screenshot_20190429-095252.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka