Ja, det verkar ju så.Tjohej!! Sa ju att det finns höga alleler bakomGrattis!
Fick en Echo-son till med 91-92-92 i morse
Damien
Superfint Echo-föl du fick!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det verkar ju så.Tjohej!! Sa ju att det finns höga alleler bakomGrattis!
Damien
Haha vi borde börja kolla på vad den där Tallullah gör, för hon fick sin andra efter Mad Hatter med alla dressyrstats över 90... Bara våra som blir skit.Tjohej!! Sa ju att det finns höga alleler bakomGrattis!
Damien
Vad tristJag hade stolpe ut med min första Mad Hatter imorse också. Rhythm of Sounds tror jag som sagt har lite spridda alleler under så verkar som att man får räkna med några bottennapp men också chans till fullträffar med honom, gäller att ha lite tålamod antar jag.
Är du kvar?@Iamia - en dejt med Madafae när du har tid?![]()
Japp kan fixa direkt@Shaggy skulle det gå att få till en sista Diospyros-dejt för Black Arrow?
Jag funderar på om jag har råd att åldra upp fölet som föddes idag så hon kan få en dejt med men jag vet inte än...
På plats nuÄr du kvar?![]()
Fortfarande här?Japp kan fixa direkt
Mycket snabbis men är du snabb såFortfarande här?
Tack!Mycket snabbis men är du snabb så![]()
Jag vet inte hur folk gör men på något sätt lyckas de sabba formlerna i de låsta cellerna. Att de man skriver i blir sabbade förstår jag men de är ju enkla att laga men restenHar competition calculator också slutat fungera för er andra, eller är det min dator som det är fel på?![]()
Svart med silver och CR ser ut så. De förstärker varandras ”blekningsegenskaper” på något sätt. Jag har också en: https://www.horsereality.com/horses/642311/teulu39r-morwynionMen vad är det som händer?????
En liten hingst växte upp idag, och jag blev exalterad när jag såg hans namn eftersom han hade intressanta färger. Svart med CR, Z och RN. Pga den spöklika färgen jag tänkte att han skulle få så döpte jag honom till Phantom Foxy. Jag är SÄKER på att han var svart med silverman som liten.
Nu är han... FUX!?!?!
Jag började ifrågasätta min egen sanity. Kan jag verkligen minnas honom så fel? Det är alltså ett föl som har vuxit i normal takt, så han föddes för 1,5 månad sedan i mitt stall. Jag hade inte ens brytt mig om att testa för E- och A-gener, men jag gjorde det nu, och det känns ännu konstigare.
Inte tusan kan en häst med E/e, a/a, CR, Z/z och RN vara fux med RN!?
https://www.horsereality.com/horses/528318/phantom-foxy
Råkar du vara där?@Iamia , när vi är online samtidigt, skulle mitt sto kunna få en dejt med Echo för HRC?