HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och där kom dagens andra och sista föl. Bottennapp. :down:
Trakehner, hingst, visserligen 1VG och resten G men fick en GP på 675. Mamman hade 680 pappan 710. :cautious: Inte ens rolig färg.

Idag fick jag för första gången på evigheters evigheters evigheter ett A-T föl som 1) är tillräckligt bra för att spara, 2) är sto och 3) dessutom ovanpå allt detta har fin färg och teckning! Blev så till mig så att hon fick snabbspola livet lite... Hon är efter @Murray s Kambarbay. https://www.horsereality.com/horses/716529/kirmzi
Tjohej, vad roligt!! Äntligen :D Trodde att det var första efter honom som kommit nu men det har tydligen fötts en massa och jag har inte fått någon själv ännu :rofl:

Själv fick jag precis en PREtös efter @Linda_A s Serapis med 86-82-83 (83,67) för dressyr, vilket är det högsta bland mina. Men så gick confo-gudarna emot mig istället :arghh: Mamma har 5VG, high score på 86+ och blir DC regelbundet. Pappa 2VG. Och fölet då? 12G :cry:
https://www.horsereality.com/horses/717693/

Tjohej, vad roligt!! Äntligen :D Trodde att det var första efter honom som kommit nu men det har tydligen fötts en massa och jag har inte fått någon själv ännu :rofl:

Själv fick jag precis en PREtös efter @Linda_A s Serapis med 86-82-83 (83,67) för dressyr, vilket är det högsta bland mina. Men så gick confo-gudarna emot mig istället :arghh: Mamma har 5VG, high score på 86+ och blir DC regelbundet. Pappa 2VG. Och fölet då? 12G :cry:
https://www.horsereality.com/horses/717693/
Bra koll du har! :rofl: Jag gjorde en fuling och betäckte henne med Helios :o. ”Lite” mycket Harry där, men denna gången blundar jag lite...

Fiiin PRE-tjej! Texten är ju ganska bra, så det kan ju inte vara såååååå illa med G:na! (Och om du inte vill ha henne så vet du var mina pixelhästar bor! ;))

Livet leker på min ”hemliga-dubbellivs-holländsk-afrikanska farm”. Hade 200 000 på banken tidigare idag (tredje speldagen). Nu har jag köpt massa boxar och hästar men har fortfarande massa pengar. :rofl: Vinner allt med mina jättedåliga och otränade hästar eftersom jag tävlar mot mig själv eller möjligen mot en annan person då och då. Bra för plånboken, men rätt tråkigt annars... :D

Bra koll du har! :rofl: Jag gjorde en fuling och betäckte henne med Helios :o. ”Lite” mycket Harry där, men denna gången blundar jag lite...

Fiiin PRE-tjej! Texten är ju ganska bra, så det kan ju inte vara såååååå illa med G:na! (Och om du inte vill ha henne så vet du var mina pixelhästar bor! ;))
Eller hur :angel: Spännande :D:D

7G+ och 81.5 på första, så lär väl överleva :p Lovar att säga till, men måste nog bara smälta confon lite (göra om kombon :laugh: ) så blir det nog bra. :rofl: Har inte så många hingstar att matcha stats:en med sen dock. :cautious:

Livet leker på min ”hemliga-dubbellivs-holländsk-afrikanska farm”. Hade 200 000 på banken tidigare idag (tredje speldagen). Nu har jag köpt massa boxar och hästar men har fortfarande massa pengar. :rofl: Vinner allt med mina jättedåliga och otränade hästar eftersom jag tävlar mot mig själv eller möjligen mot en annan person då och då. Bra för plånboken, men rätt tråkigt annars... :D

Det låter lockande med pengarna, har många gånger svurit över att man inte valde annan världsdel men å andra sidan, får man fram hästar som placerar sig i Europa vet man ju att de är bra (ja, i de flesta grenarna då alltså). Önskar att man kunde tävla sina hästar i andra världsdelar, det hade löst problemet. Men men, när man får flytta kommer det nog också jämna ut sig lite.

Jag var ju lite orolig att Google kanske bara hade en massa fina VGn och inte bra confo på riktigt men kika här:
28939

Verkar rätt bra ändå :D :love:

Det låter lockande med pengarna, har många gånger svurit över att man inte valde annan världsdel men å andra sidan, får man fram hästar som placerar sig i Europa vet man ju att de är bra (ja, i de flesta grenarna då alltså). Önskar att man kunde tävla sina hästar i andra världsdelar, det hade löst problemet. Men men, när man får flytta kommer det nog också jämna ut sig lite.
På com-servern är det generellt mycket fler spelare som dessutom är mer aktiva än de på nl-servern verkar det som. Den som leder rankingen på nl-servern har poäng i stil med den som den på runt 25e plats på com-servern. Allt är öde och tomt och de har inte alls kommit lika långt med aveln. Det finns liksom inga hästar som är bra där känns det som. :D Spelet är väldigt mycket roligare på com-servern ska tilläggas... ;)

Ah! Funderade på om jag skulle gå på jakt efter en hingst med samma stam med tanke på att han blev pensionerad innan jag hann använda honom.
Pappan till min är Miregos son Larurus Nobilis. Finns givetvis tillgänglig för bukepris :)

En annan fråga till dig. Får jag låna herr Dyngbagge om jag bestämmer mig för att åldra upp den här tösen. Är rätt nyfiken på om det verkligen är Asdon eller märrarna
https://www.horsereality.com/horses/649524/natt

Eller hur :angel: Spännande :D:D

7G+ och 81.5 på första, så lär väl överleva :p Lovar att säga till, men måste nog bara smälta confon lite (göra om kombon :laugh: ) så blir det nog bra. :rofl: Har inte så många hingstar att matcha stats:en med sen dock. :cautious:

Meh, så synd på confon med de siffrorna! Och sorry att jag inte varit inne så mycket, såg att du redan hade betäckt om utan bukepris!

Meh, så synd på confon med de siffrorna! Och sorry att jag inte varit inne så mycket, såg att du redan hade betäckt om utan bukepris!
Visste inte hur ofta du brukar vara inne och mitt tålamod är typ noll och så var han inte så dyr :p
Helbrorsan är också superfin och fick ju 4VG, så tredje gången gillt :D

Pappan till min är Miregos son Larurus Nobilis. Finns givetvis tillgänglig för bukepris :)

En annan fråga till dig. Får jag låna herr Dyngbagge om jag bestämmer mig för att åldra upp den här tösen. Är rätt nyfiken på om det verkligen är Asdon eller märrarna
https://www.horsereality.com/horses/649524/natt

Jaså det var din! Kan nog vilja använda honom framöver :)

Självklart får du det. Kan vi ta det lite senare? Har lite fullt upp nu i 1-2h innan nattning av barnen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka