Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@inverterad hoppas du tycker priset var okej. Tycker det är så svårt vad man ska ta betalt så jag satte språngavgiften han kostade vid tillverkningen
Värst är racingMen ååååh vad lång tid det tar att träna tävlingshästar till en ny nivå!![]()
Funderar på att lägga ner Quartrarna. Det är inte roligt när det inte går att tävla och drygt 75% av de födda fölen är hingstar (19/6). ULat ett sto idag igen och mycket riktigt en hingstAv de 6 föl jag väntar är 4 hingstar och 2 okända.
De andra raserna funkar för mig men just Quartrarna vill inte.Tidigare i spelet förstod jag inte alls vad folk pratade om när de var ledsna över att bara få hingstar, tyckte jag fick både och. Nu? Som du säger minst 75% hingstar, och det ger sig ju aldrig.
Pensionerat så många fina hingstar som hade gjort sig jättebra som ston men inte går att ha till mycket som hingstar.![]()
Vi kan väl säga att det går långsamt, men stadigt, framåt. Jäklar vad folk avlat på bara för att den har Cr...Åh det vore verkligen supersnällt! Jag gjorde ett försök för ett långt tag sedan men det rann ut i sanden av någon anledning![]()
Funderar på att lägga ner Quartrarna. Det är inte roligt när det inte går att tävla och drygt 75% av de födda fölen är hingstar (19/6). ULat ett sto idag igen och mycket riktigt en hingstAv de 6 föl jag väntar är 4 hingstar och 2 okända.
Tror det är precis därför jag tappade orken lite.Vi kan väl säga att det går långsamt, men stadigt, framåt. Jäklar vad folk avlat på bara för att den har Cr...
Skickar listan när jag är klar![]()