Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lägger honom direkt till dig@Shaggy l7gger Thor på marknaden eller lägger du honom på private? Surfar från telefonen.
@Pandasmamma Hojta till innan så lägger jag upp HRC-pris om du vill betäcka med mina hingstar![]()
Är det en spelare som brukar ha fantasipriser på sina saluhästar? Jag har nämligen läst den personens LFG och kliar mig i huvudet varje gång varför denna idioti med att spruta igång märra?Var precis på väg att skriva ett irriterat inlägg om en spelare till som krånglade med LFG. Personen är top 30, så ingen nybörjare direkt. Började med att märren skulle skickas över till hen 'in heat' (hur kan hen inte veta att de inte behöver vara brunstiga vid det här laget?) och svarade att det tyvärr inte gick eftersom jag har överfullt. Svarade väldigt trevligt att jag kunde vara snabb som vinden men det gick inte eftersom hen hade blivit blåst. Till saken hör är att jag betäckt med hingsten 6 gånger, han kostar dessutom 35 000 HRC och detta var tredje kastningen. Tidigare två gånger har jag bara betäckt om igen utan att kontakta spelaren och betalat ytterligare 35k alltså. Nu var hingsten uppe för endast 150DP och jag betalar inte 35k HRC och 150DP för en betäckning. Någonstans där började jag bli riktigt irriterad men då vänder hen sida helt, gratis ombetäckning och jag var välkommen med de andra två någon annan gång också. Avslutades med 'Thanks for your support!' Tro sjutton det, hen har ju tjänat 140 000HRC på två betäckningar
![]()
Gaaaah, när man hittar ett riktigt bra sto till hoppning och så
Tack, jag hade letat och letat efter en passande hingst och hade sjuttioelva flikar öppna när jag höll på och jämförde så jag såg inte förrän efteråt när jag fick notifieringen om att jag betäckt att han var din.
Är det en spelare som brukar ha fantasipriser på sina saluhästar? Jag har nämligen läst den personens LFG och kliar mig i huvudet varje gång varför denna idioti med att spruta igång märra?
Ah, juste. Riru och du diskuterade väl detta för länge sen, kan vara hen. Personen är mellan 25-30 på rankingen iafÄr det en spelare som brukar ha fantasipriser på sina saluhästar? Jag har nämligen läst den personens LFG och kliar mig i huvudet varje gång varför denna idioti med att spruta igång märra?
Alltså jag har köpt häst därifrån för väldigt mycket pengar men numera bojkottar jag allt som är överprissatt. Jag köper gärna hästar men de där priserna är ju ofta hysteriska.Åh den spelaren har en arabhingst jag väldigt gärna vill ha.. För väldigt mycket pengar.![]()
Alltså jag har köpt häst därifrån för väldigt mycket pengar men numera bojkottar jag allt som är överprissatt. Jag köper gärna hästar men de där priserna är ju ofta hysteriska.
Den här köpte jag därifrån för 28500HRC då hon var 6 månader. Det tyckte jag var helt skäligt
https://www.horsereality.com/horses/478318/allysum
men de där som h*n ska ha 75000 för i utgångspris är ju bara löjligt
Cuervo var helt klart ett kap då han kostade bara 75000 som fölOch jag som köpte två PRE ston för 450k och 500k styckAlltså det är ju helt sjukt egentligen. Är inte så förtjust i dom stona heller men känner att jag inte kan skicka iväg innan jag fått något vettigt av dem med tanke på vad dom kostade.
Kul att du valde min dåFin är hon. Var osäker om du visste mitt nick i HR eftersom det inte är samma som här.
Jag har Eclipse också dock med lägre total GP men snäppet bättre hopp-GP och confo. Och hojta till om du vill ha tips i framtiden, Mistimed har många fina oldies och jag har en lista på ca 40st sparade från olika spelare där jag kan sortera efter gren-GP, confo osv