Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tittat på honom men har ju så förbaskat fullt. Vill haaaa menNågon som vill ha ett mustanghingstföl? Känns synd att pensionera men har ingen användning av honom
Visa bifogad fil 28681
Jag har planerat att pensionera. Vill han flytta till dig?Planerar du behålla eller sälja?![]()
Jag har tittat på honom men har ju så förbaskat fullt. Vill haaaa men![]()
@Riru jag har tre Asdon ston som har vuxit upp nu, får de träffa Aphodiini?![]()
Jag har lite samma dilemma med den här. Hade han inte varit släkt med så många av mina (alternativt haft D) så hade han vart självklar kvar i stallet. Eventuellt kanske han stannar för att betäcka de ston han inte är släkt med..Någon som vill ha ett mustanghingstföl? Känns synd att pensionera men har ingen användning av honom
Visa bifogad fil 28681
Hur bråttom har du att bli av med honom? Jag försöker minska ner och han skulle passa rätt bra in i mina försök att avla körmustanger.Synd! Känns som plastbristen är enorm I detta spel, jag undrar hur det blir sen när de flesta köpt upp alla möjliga platser men det ändå är fullt![]()
Problemet blir ju verkligen att alla man har tillslut är släkt med varandra på något sättJag har lite samma dilemma med den här. Hade han inte varit släkt med så många av mina (alternativt haft D) så hade han vart självklar kvar i stallet. Eventuellt kanske han stannar för att betäcka de ston han inte är släkt med..
Vill någon ha honom så säg till( 3VG9G(5+) GP 694 Rekomenderas för Endurance där han har 295 )
Inte speciellt bråttom alls, han kan stanna tills vidareHur bråttom har du att bli av med honom? Jag försöker minska ner och han skulle passa rätt bra in i mina försök att avla körmustanger.
Mamma häst kämpade med BA:etJa nog för att det blir svårare att se, men det går!Och bara ett A ju
![]()
@Riru du är ju rabicano expertenhur många föl ger du ett sto innan du vet om hon är bärare eller inte? (om nu inte första fölet visar rabicano)
Jajamensan! Är du kvar?@Iamia Skulle man kunna få en dejt med Jalfur för hrc?![]()
Japp. Titta in i mitt stall så ser du vilka, de ligger på marknaden nu också.@Iamia har du några araber kvar till salu?