Nejlika och Almas ligger på private trade till dig! Tror priserna är ok?Väntar lite med Alkutum då.
Tack men är du säker på att du inte vill ha mer för dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejlika och Almas ligger på private trade till dig! Tror priserna är ok?Väntar lite med Alkutum då.
Falash & Shahrur är dina (hoppas pris är ok!). + @Pandasmamma Ni får komma överens om Alkutum...Haha funderade just på hur många hingstar jag kan samla på mig. Jag tar gärna Alkutum men bara han stannar i bukefamiljen är jag glad
Vill gärna ha Falash och Shahrur med![]()
Japp. Känns helt ok.Tack men är du säker på att du inte vill ha mer för dem?![]()
TackFalash & Shahrur är dina (hoppas pris är ok!). + @Pandasmamma Ni får komma överens om Alkutum...
@Pandasmamma jag har egentligen fullt så vill du ta honom är det mer än ok för mig, men jag vill gärna avla på honomannars pensionerar jag nåt ytterligare.
Bara se till att Alkutum stannar i familjen! Jag vill använda honom mer...
Efter att jag har kört klar mitt Diospyros-racenästan hela gänget betäcks med honom denna vändan
![]()
Åh nejAlltså snacka om otur i genlotteriet... Hade rätt höga förhoppningar på den här, stoet är mamma till Mad Hatter och var nu betäckt med @Murray s fina Rythm of Sound. Så 90, 83, 88 och 1 VG betäckt med 92, 91, 89 och 5 VG blev 88, 82, 88, inget VG men 1 A...
Tror jag behöver göra om den kombinationen, kan ju omöjligt bli värre, liksom.![]()
Eller hur, borde ju vara så?Åh nej
Jag hoppas det betyder att toppen är lika hög som botten är låg sas. Om du vill göra om kan jag ändra nu, om det passar?
Ouch...Och så kom mitt tredje (och sista) föl efter Written Law... Han fick faktiskt ett VG. Och 4 A...![]()
Stoet hade ju dock 2 A också, så väntade mig ju inget annat direkt nu, efter de två första... Men var ju liksom därför jag tog en 5 VG-hingst till det stoet.Ouch...![]()
Jagjagjag! Gin Fizz alltså...Vad ska jag med alla dessa fina PRE-hingstar?
Nu fick jag en med VG på gallop och G+ canter. 5VG och 5G+. Något lägre GP på 636 men snäppet bättre en båda föräldrarna.
Salomon
Fått en trakhener-hingst med CR-anlag, är den värd att behålla?
GP706, 4VG 3G+ och 89-92-87 för dressyr.
Whydah
Någon som skulle vilja ha en trak-donna med 88-90-87 för dressyr när hon är avvand? Gin Fizz