Åååh... Men ingen buyout![]()
Om du vill ha lever/flax/w19 så har jag detta lilla föl! Hon har tråkig confo dock... https://www.horsereality.com/horses/663244/imhal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh... Men ingen buyout![]()
Såna betäckningar gör jag med. T o m så att en häst syns två gånger längst baki stamtavlan...Såg att Lily och någon mer fanns längst bak hos mitt sto så var kanske lite dumt med så nära, fast det hamnar ju utom synhåll på avkomman![]()
Bättre confo än mitt sto med leverflax och w19 som har 9G3A.... Jag köper gärna, måste bara pensionera något förstOm du vill ha lever/flax/w19 så har jag detta lilla föl! Hon har tråkig confo dock... https://www.horsereality.com/horses/663244/imhal
Wow, den är så usel att den inte ens får pris på utställningarna
Vill du ha hög GP skulle jag kolla på HPAs avkommor men då får du svag confo. Kanske att det finns någon avkommas avkomma med bättre confo nu? Jag kunde tyvärr inte hitta någon i mitt dokument (som ju iof inte alls är fullständigt) som matchade dina krav.
Kan du se lite mellan fingrarna på GPn skulle jag rekommendera @Caoimhe s Gaster med GP652 och 4VG. Han verkar kunna ge bra dressyr-stats också. Kan du tänja lite på confo har jag ju Casper (e Gaster) med GP665 men 2VG 6G+.
Han hamnar definitivt på listan!Haha, jag åldrade upp honom ändå. Han växte ju så långsamt.![]()
Bättre confo än mitt sto med leverflax och w19 som har 9G3A.... Jag köper gärna, måste bara pensionera något först![]()
Jag använder honom inte. Alls. Tror jag tagit 3-4 föl efter honom. Så det finns en överhängande risk att han flyttar till en nybörjarbukare som behöver tävlingshäst eller såHaha åh men har ingen plats.. Tänkte du inte behålla? Kanske vill använda honom när alla mina foundationföl växer upp.
Ska testa mitt albadeia-sto för både lever och flax@Elin_B och @Riru
För mig kända leverbärare hos foundationhästarna:
Visa bifogad fil 28631
Stark, stark misstanke om Albadeia.
Troligen antingen Saqr eller Surayya. (För jag tror inte det är Marqish eller Adira, vilka är de andra möjliga källorna i den specifika hästen)
Det finns säkert fler, jag har inte letat så jättenoga
Jag är 100%säker på Albadeia. Både Salix (e.Nadim) och Centaurea (e.Marqish) lämna svettfuxar och jag har hittat andra som gör det också.@Elin_B och @Riru
För mig kända leverbärare hos foundationhästarna:
Visa bifogad fil 28631
Stark, stark misstanke om Albadeia.
Troligen antingen Saqr eller Surayya. (För jag tror inte det är Marqish eller Adira, vilka är de andra möjliga källorna i den specifika hästen)
Det finns säkert fler, jag har inte letat så jättenoga
Perfekt, för Marqish är jag nästan helt säker på INTE ärJag är 100%säker på Albadeia. Både Salix (e.Nadim) och Centaurea (e.Marqish) lämna svettfuxar och jag har hittat andra som gör det också.
Har en ledig box nuIngen stress!![]()
@Riru En rätt fin efter Red Hots.
Don Taittinger
Förresten, om du vill ha ett till färgprojekt, flax är tydligen bekräftat av Delo hos CB.
@Riru jag vet inte om jag visat dig den här killen som jag lyckades gräva fram. Sigrun är dräktig med honom (sto) han är 50%Australien och 50% Afrika
https://www.horsereality.com/horses/355450/kalibar-naesh
Ah jag tänkte mer att betäcka med om du har något tomt stoSåklart ingen buyout.![]()