Skönt att jag inte är ensam och tur man inte är lika spontan på riktigtOch jag som INTE skulle köpa fler welshar såg såklart ett litet sött cream-sto på foundation, GP 601, 2VG och 10G. Perfekt till min fina CR/CR hingst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att jag inte är ensam och tur man inte är lika spontan på riktigtOch jag som INTE skulle köpa fler welshar såg såklart ett litet sött cream-sto på foundation, GP 601, 2VG och 10G. Perfekt till min fina CR/CR hingst
Haha, eller hurSkönt att jag inte är ensam och tur man inte är lika spontan på riktigt
Är flax en av de roliga färgerna?Kan vara värd att behålla, svårt att säga., Folk borde vara intresserade iom att afrikanskt blod inte är så vanligt men många avlar väldigt hårt på roliga färger (märks på min svettfux som iofs är rätt bra)
Snyggt jobbat! Det blir lite suddigt när man zoomar in så lite svårt o se exakt allt men hur räknar du ut medel för confo? Får du en siffra då? Jag har tänkt en del förut att jag skulle vilja räkna ut men vet inte hur jag ska konvertera till siffrorVisa bifogad fil 22703
Min progress i mitt exceldokument Jag fick zooma ut rätt rejält för att få plats med alla kolumner De längst ut till höger är ett pågående arbete där jag lägger in confons medeltal och sedan adderar det och GPns medeltal (resultatet från det syns intill GPns medeltal till vänster) Procenten med hur viktiga de två olika sakerna är, är inte medräknad - jag har inte funnit något sätt att kunna räkna ut 75% av GPmedelvärdet och 25% av confomedelvärdet direkt till ett resultat. (Jag vill helst slippa göra flera kolumner )
Det var jag. Heter Mli på HR. Jag började spela för bara ngr veckor sedan och har ingen chans i tävlingarna då jag ligger efter träningsmässigt. Får bara in pengar på att levla upp och mocka ridskolan. Så ja, jag har så dåligt med pengar. Hade självklart kunnat vara mer strategisk men jag har inte tid att spela så mycket. Jag tar det inte så allvarligt utan har nu de sista dagarna siktat in mig på araber med hög GP. Kul att se hur hög GP avkomman får å sen kunna avla vidare på det. Det är anledningen.Idag har jag tjänat 60DP i hingstavgifter. 10 av dem för en hingst om även ligger ute för HRC. Har folk så dåligt med pengar? De 50 kvarvarande är för en hingst jag endast lagt upp för DP då han A. Har ovanligt hög GP och B. precis hankar sig över de där 80 vilket gör att jag vill att man ska tänka en vända extra och inte slentrianbetäcka (givetvis får bukefolk ett HRCpris på honom)
Visa bifogad fil 22693
Som Buke medlem har du en bra rabatt så hör av dig om du vill använda hingst någon mer gångDet var jag. Heter Mli på HR. Jag började spela för bara ngr veckor sedan och har ingen chans i tävlingarna då jag ligger efter träningsmässigt. Får bara in pengar på att levla upp och mocka ridskolan. Så ja, jag har så dåligt med pengar. Hade självklart kunnat vara mer strategisk men jag har inte tid att spela så mycket. Jag tar det inte så allvarligt utan har nu de sista dagarna siktat in mig på araber med hög GP. Kul att se hur hög GP avkomman får å sen kunna avla vidare på det. Det är anledningen.
Som Buke medlem har du en bra rabatt så hör av dig om du vill använda hingst någon mer gång
Confon löste jag själv genom att helt enkelt ge dem olika värden VG = 4, G = 3, Av = 2, BA = 1 Det funkar faktiskt, och sedan när man räknar ihop med GPn så räknar jag också ut medelvärdet där, tex 55 + 3 / 2 = 56,5. Det går såklart inte att jämföra med andra personers siffror om de inte har gett likadana poäng på confon. Men att själv jämföra mellan sina hästar går utmärkt!Snyggt jobbat! Det blir lite suddigt när man zoomar in så lite svårt o se exakt allt men hur räknar du ut medel för confo? Får du en siffra då? Jag har tänkt en del förut att jag skulle vilja räkna ut men vet inte hur jag ska konvertera till siffror