Jag ska inte köpa mer mustanger, jag ska inte köpa mer mustanger, jag SKA inte...
Men hon är ju så söööööt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska inte köpa mer mustanger, jag ska inte köpa mer mustanger, jag SKA inte...
Vilken gren? Vissa grenar är med buggade än andra så det kan vara det som är problemet.
Jag vet att reining är lotteri och distansen enbart går på träningsmängd
Dressyr vet jag inget om men fälttävlan har jag läst något om som antydde att det var lotteri där med. Jag har dock ingen egen erfarenhet alls.Det var eventing och dressyr!
Eventing är rätt mycket lotteri, dressyr är väldigt träningsbaserat.Det var eventing och dressyr!
Dressyr vet jag inget om men fälttävlan har jag läst något om som antydde att det var lotteri där med. Jag har dock ingen egen erfarenhet alls.
Eventing är rätt mycket lotteri, dressyr är väldigt träningsbaserat.
Jag har mer eller mindre gett upp reiningen. Det brukar bli max en start per träningsnivå och det bara för att det känns idiotiskt att träna dem men inte tävla.Aha okej! Tack för info!
Då var väl hingsten bara kass jämfört med de andra.
Det är mest eventing jag provat innan, och eftersom jag inte förstod vad som spelade in med tanke på att resultaten var heeeeeelt annorlunda gång från gång så gav jag upp tävlandet rätt omgående. Men då vet jag varför iaf
Behöver inte vara kass, 97% träning är rätt lågt för dressyr, de flesta kräver 99-100 för maxprestation. Innan dess är det i regel ingen idé, för många bra hästar i den grenen. Sen varierar det ju lite från gång till gång, s.k ”dagsform”, så träna lite till och ställ upp i fler tävlingar innan du dömer ut hästen som kass. Generellt brukar mina bästa variera mellan 92-95% i dressyrresultat, där det övre brukar kunna ge vinst men det nedre ingen placering alls. Händer även att mina PRE:er slår till med 94% och vinner tävlingar emellanåt, och de ligger bra mycket lägre än trakehnarna i GP.Aha okej! Tack för info!
Då var väl hingsten bara kass jämfört med de andra.
Det är mest eventing jag provat innan, och eftersom jag inte förstod vad som spelade in med tanke på att resultaten var heeeeeelt annorlunda gång från gång så gav jag upp tävlandet rätt omgående. Men då vet jag varför iaf
Åh, men kolla hos mig då! Tänkte ju göra mig av med de flest av mina... Heter Allee.Köpte upp mina sista två stallplatser för pengar och har en plats ledig. Dags att hitta en PRE med cream eller pearl och okej GP innan nåt föl växer upp. ;P
Åh, men kolla hos mig då! Tänkte ju göra mig av med de flest av mina... Heter Allee.
Någon av de här kanske kunde vara intressanta?
https://www.horsereality.com/horses/111630/constanza
https://www.horsereality.com/horses/221482/corona
Marknaden är inte på topp direkt, verkar det som (å andra sidan har jag mest försökt sälja hingstar eller ston med "tråkiga" färger). Hon är ju "tyvärr" redan dräktig dock (men med en bra hingst). Funkar 8000? Då får jag tillbaka inköp + betäckning.Åh, de var inte helt fel! Och Constanza är inte släkt med hingsten jag fick tag på tidigare. Vad har du tänkt dig för henne? Har dålig koll på marknaden .
Länk?Hittade ett OLD sto med flax. Tyvärr APDÅLIG confo med flera BA
Behöver inte vara kass, 97% träning är rätt lågt för dressyr, de flesta kräver 99-100 för maxprestation. Innan dess är det i regel ingen idé, för många bra hästar i den grenen. Sen varierar det ju lite från gång till gång, s.k ”dagsform”, så träna lite till och ställ upp i fler tävlingar innan du dömer ut hästen som kass. Generellt brukar mina bästa variera mellan 92-95% i dressyrresultat, där det övre brukar kunna ge vinst men det nedre ingen placering alls. Händer även att mina PRE:er slår till med 94% och vinner tävlingar emellanåt, och de ligger bra mycket lägre än trakehnarna i GP.
Marknaden är inte på topp direkt, verkar det som (å andra sidan har jag mest försökt sälja hingstar eller ston med "tråkiga" färger). Hon är ju "tyvärr" redan dräktig dock (men med en bra hingst). Funkar 8000? Då får jag tillbaka inköp + betäckning.