Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju folk med högt energiinnehåll.Trådrubriken "Folk med högt energiinnehåll!!" var lite svår tills jag läste rätt "Foder med högt energiinnehåll!!"
Jag dör av skratt här hemma just nu, har nämligen lyckats fråga sambon exakt samma sakJag och sambon ligger på soffan och kikar på tv. Jag vänder mig om och kikar på honom och han frågar "Vad är det?"
Mitt svar: - Jag skulle bara kolla om du var död.
Nej, jag skulle kolla om han sov .
Jag dör av skratt här hemma just nu, har nämligen lyckats fråga sambon exakt samma sak
Skulle förövrigt fråga honom om han kunde hämta vatten åt mig en morgon när jag vaknade av att han skulle på toa. Istället för vatten bad jag honom hämta natten, iofs logiskt då jag ville sova vidare
Jag frågade det utan tv, när hjärnan inte fungerarKändes lite hemskt att fråga, men jag tror de pratade om nån död på Tv:n så inte helt konstigt att jag bytte lite ord
För länge sen red jag en häst, vi kan säga att den hette xxxxxx.Min mammas hund heter Selma, och varenda gång där i Mars när jag ska beställa en SEMLA, så säger jag jämt ”En Selma tack!”
Det slår knut i både hjärna och tunga vareeeeenda gång!
Ungefär som problemet jag har med att säga ordet "olja". Jag har pratat engelska dagligen i cirkus 25 år nu och någonstans har det blivit något knas med "olja" och "oil". För mig har "oil" blivit det jag normalt säger tydligen, för det kan vara jättesvårt för mig att få till ordet "olja" numera.......Min mammas hund heter Selma, och varenda gång där i Mars när jag ska beställa en SEMLA, så säger jag jämt ”En Selma tack!”
Det slår knut i både hjärna och tunga vareeeeenda gång!
PRECIS så läste jag också alldeles nyss.....Upplyftande mens, videos och tankar runt Covid-19.