Hörde en låt i bilen, tror att de sjöng något med "picture's on the phone" men jag hörde bara "the bitch is on the phone" och det passade inte riktigt ihop med resten tyvärr uppfattade jag inte namnet på låten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckas varenda gång läsa Kartfisa när @Karfitsa har kommenterat något. Sorry för den
Jag har alltid läst kartfisa jag med
Ni är onda! Så det!
Äh - var det inte jag som kom på det? Min tvångsassociation. När vi diskuterade nick? Och du hade bytt till något mer neutralt.....
Nu kan jag sluta fundera på vad en kartfis ärNi är onda! Så det!
Äh - var det inte jag som kom på det? Min tvångsassociation. När vi diskuterade nick? Och du hade bytt till något mer neutralt.....
Minns jag fel? Att du hette något annat innan? Eller så var det så att du valde något neutralt när du reggade dig?Eh, va? Bytt?
Vad betyder det?Men du skrev att jag bytt till ngt neutralt. Vilket det ju inte är.
En snabb googling ger mig svaret pin.Vad betyder det?
hoppsan, där lärde jag mig nått nytt medLovar att jag lärt mig en läxa nu.
Läser fel varje gång jag ser rubriken på tråden "Herrskor för snegångare" - det blir herrskor för sengångare
Hur jag än lyssnar så hör jag alltid fel i följande låttexter (vad det ska vara inom parentes).
AC/DC "Vous le vous" (Who made who)
Adele "Howling from the other side" (Hello from the other side)
U2 "I'm at a place called Vertigo (huomenta)" (I'm at a place called Vertigo (dónde estás?))
"Huomenta" är alltså finska ock betyder "god morgon".