Mina underbara hästar!
I lördags var båda med på tävling och gjorde varsin start i 1 m.
Gul gjorde sin första nolla och var jättefin, så himla nöjd med henne.
Lite under Filles nivå men mitt självförtroende har varit lite svajigt under en tid så det var mer för min skull än för hans.
Han tyckte det var väldigt lajbans och flög runt banan sisådär 15 sekunder under maxtiden
På söndagen var Fille och jag och red division II första omgången.
Fille gick 110 cm och hoppade strålande, dock är han ju en riktig fegis och blev lite rädd för ett hinder så jag fick lägga en volt och vi slutade på fyra fel.
Valde sen att efteranmäla till 115 cm, vår andra start på den höjden.
Fille var helt fantastiskt och hoppade väldigt säkert och vi gjorde en jättefin runda. Vi var den enda dubbelnollan och vann klassen
I lördags var båda med på tävling och gjorde varsin start i 1 m.
Gul gjorde sin första nolla och var jättefin, så himla nöjd med henne.
Lite under Filles nivå men mitt självförtroende har varit lite svajigt under en tid så det var mer för min skull än för hans.
Han tyckte det var väldigt lajbans och flög runt banan sisådär 15 sekunder under maxtiden
På söndagen var Fille och jag och red division II första omgången.
Fille gick 110 cm och hoppade strålande, dock är han ju en riktig fegis och blev lite rädd för ett hinder så jag fick lägga en volt och vi slutade på fyra fel.
Valde sen att efteranmäla till 115 cm, vår andra start på den höjden.
Fille var helt fantastiskt och hoppade väldigt säkert och vi gjorde en jättefin runda. Vi var den enda dubbelnollan och vann klassen