Equilina
Trådstartare
jag och min trogne fyrbenta vän har varit och testat på terränghoppning för första gången! vi hade så kul!
Jättefina bilder, speciellt den tredje!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag och min trogne fyrbenta vän har varit och testat på terränghoppning för första gången! vi hade så kul!
Jättefina bilder, speciellt den tredje!!
den tredje bilden ser ut som en målning Så finajag och min trogne fyrbenta vän har varit och testat på terränghoppning för första gången! vi hade så kul!
tack så mycket han är fantastisk, min fina fina killeden tredje bilden ser ut som en målning Så fina
Haha!! Måste vart så, kanske tom kolla så matte fick plats utan att slå i knänaHan skulle ju bara stanna och måtta så att han säkert kom emellan
Man behöver inte hoppa högre än så. Vad andra gör lämnar jag till dom. Jag har varit hopprädd i så många år så är bara glad att jag har hittat glädjen i hoppningen igen.Kollat igenom alla fina bilder och blir grymt hoppsugen! Men inser att jag nog blivit lite feg, ni ser ju ut att hoppa så högt! Tränade och tävlade lite med min ponny i H90-H1m för några år sedan men flyttade och har sen dess inte haft tillgång till bana Just nu hoppar jag på min islänning på lite P&J hela 40-50cm
Ponny hoppade allt man styrde på men konsten var att hindra honom från att köra rally runt banan och ta hindren med sig
Man behöver inte hoppa högre än så. Vad andra gör lämnar jag till dom. Jag har varit hopprädd i så många år så är bara glad att jag har hittat glädjen i hoppningen igen.
Skitsamma om bommarna ligger på backen eller på 1.50. Att ha kul och känna mig trygg i vad jag gör med min häst är det viktigaste.
Sen har jag oxå en häst (nordsvensk bruks) som inte är byggd för hoppning på höga höjder. Så 50-70 passar oss ypperligt
Jättehärliga bilder!Idag har jag äntligen fått hjälp med lite fotning tyvärr är han i uselt hull! Pga flytt till ett stall med dåligt grovfoder bla.. Men nu är han "hemma" igen och är på g igen.
Härligt med bus i snön!