Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våd och jag värmde upp igår inför dagens P&J
Började lugnt...
Sen tyckte nog han att hindren var för låga...
Så då höjde vi lite och slog personligt rekord med 70 cm
Han visar noll repekt för mattes höjdrädslaHaha, "nej matte, jag vill hoppa SÅHÄR högt" Fina!
Våd fick skutta på egen hand igår. Och det gillades av "Biffen".
Utmanade honom lite med två studs in, ett språng och sen oxer. Vilket han fixade utan problem. Han har blivit så jäkla snabb i tassarna och hoppar allt med stor aptit.
Höjde upp oxern det sista till dryga metern och ja...
Det var lixom inga problem det heller
Nu hoppas han inte på den här höjden vanligtvis då han ändå är av en tyngre ras, även om han är nätt och smidig. Men det var kul att se vad han kan, och att han inte tvekade en sekund. Rätt snygg teknik oxå om ni frågar mig
Jättefin!
Kan inte se dina bilder :/Introducerar mig här med lite halvlyckade hoppbilder från senaste tävlingen. Lite halvlyckade bilder och språng är som ni ändå kommer känna oss bäst.
Förutom mig då är den andra halvan av "oss" en svensk halvblodsvalack född -96, e: Primör Eu: Caracas. På grund av åldern är hoppningen helt på hans villkor i mängd och höjd. Förutom några hoppträningar i månaden är det därför just nu mest bara regionala 110 klasser som gäller för oss med ett div 2 lag (som drar igång nästa helg).
Hoppas få med min vanliga fotograf/kameraman, även reservchaufför och sponsor, tidigare också haft roller som plånbok och bank till dessa tävlingar. Jag brukar ibland kalla honom Pappa. Med hans kamerakunskaper hoppas jag på mer lyckade bilder då .
Sedan är det ju inte fotografens fel att avsprångspunkten blev som den blev.... Inte heller ryttarns sitts (se nedan)... Dessutom är det tur att hästen är snäll och hinderklok.