Hopphästarnas bildtråd

Sv: Hopphästarnas bildtråd

Min dotter på snart 3 år såg bilden och sa att du inte får rida utan JACKA :D

Min dressyrhäst blev otroligt glad över att få åka på en hopptävling för första gången för ett bra tag sedan, det gillades!:D
image.jpg

Vilken sötnos! Vad är det för stam på den? Påminner om min gamla kärlek som tyvärr inte finns längre :(

Sto förr -03 egen uppfödning :) e: Dardel
Tack så mycket !! Tråkigt att din inte finns längre usch :(

Lite svag för rödingar - tjusig dam! :)

kl

Ingen hoppebild för vi lär inte hoppa än på ett tag... konvalescent sedan mitten av september (dock skrittad mycket vid hand) och friskförklarad i fredags. Bild från i går...

snygg_52e551ef2a6b222438e49ba5.jpg

Vi satsar på tömkörning nu i en månad för att bygga upp ryggmusklerna han tappat och stärka upp honom i kroppen... hoppningen känns avlägsen meeeen det är himla skönt att vi är på gång igen :)

2a_52e67a202a6b2221069f4fe6.jpg

1j_52e5783088e59d3245a33fcd.jpg

Vilken fining! Jag är väldigt svag för skimmlar. :-)

Här är en bild på min fuxa. Min härliga kollega var med och fick provrida lite. Blir väldigt få ridbilder men ett litet förevigadnde. Roligt att se en längre person sitta på min häst. :D

i6wC6Bl-tE

Sen en liten huvudbild på "lillen" som var ute och debuterade sin första pay and jump i söndags och skötte sig kanonbra.

jKPC_Tl-ka

Ett tillskott på mitt ridschema!

(Klicka på bilden för att komma till hästens Blup)
Sto efter Crelido - Quattro B

Tredje bästa 3åring förra årets spotchampionat inom hoppning.

Denna ska jag hjälpa till att träna, rida och starta lite inför Breeders i höst (Eventuellt starta breeders beroende på olika omständigheter)

IM HAPPY! =D

Vilken fining!

Grattis

Här kommer en tråkig huvudbild på min unghäst. Tror ni inte han och min andra lyfte upp en hagstolpe och gjorde sin hage + 2 andra till en enda stor. Kom ut till stallet och hittade nästan alla hästar i en och samma hage, Nilmar (min unghäst) har gått och skadat sig lite lätt så istället för hårdtrånmning nu när man flyttad dem till stall med ridhus så blir det promenad.

20140114_194729_52d5b1dd2a6b2208856cd902.jpg

AB8Z1318_zps72094f30.jpg

Måste ju lägga in en bild här också nu när jag köpt den av fotografen, min söta lilla Grand Prixhäst :)

Bild från första hopptävlingen sen i maj, här är det 1.00, red 90 också.

Tack! Vi var felfria o plac i 90 som var clear round och i 1.00 som bilden visar var vi dubbelnolla, lite för stora vägar i omhopp så ingen placering, men jättenöjd ändå, det kändes så himla bra!

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 927
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama