Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen hoppebild för vi lär inte hoppa än på ett tag... konvalescent sedan mitten av september (dock skrittad mycket vid hand) och friskförklarad i fredags. Bild från i går...
Vi satsar på tömkörning nu i en månad för att bygga upp ryggmusklerna han tappat och stärka upp honom i kroppen... hoppningen känns avlägsen meeeen det är himla skönt att vi är på gång igen
Vilken fining! Jag är väldigt svag för skimmlar. :-)
Här är en bild på min fuxa. Min härliga kollega var med och fick provrida lite. Blir väldigt få ridbilder men ett litet förevigadnde. Roligt att se en längre person sitta på min häst.
Sen en liten huvudbild på "lillen" som var ute och debuterade sin första pay and jump i söndags och skötte sig kanonbra.
Här kommer en tråkig huvudbild på min unghäst. Tror ni inte han och min andra lyfte upp en hagstolpe och gjorde sin hage + 2 andra till en enda stor. Kom ut till stallet och hittade nästan alla hästar i en och samma hage, Nilmar (min unghäst) har gått och skadat sig lite lätt så istället för hårdtrånmning nu när man flyttad dem till stall med ridhus så blir det promenad.
Tack! Vi var felfria o plac i 90 som var clear round och i 1.00 som bilden visar var vi dubbelnolla, lite för stora vägar i omhopp så ingen placering, men jättenöjd ändå, det kändes så himla bra!
Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.