Hopphästarnas bildtråd

Sv: Hopphästarnas bildtråd

Fast på den undre bilden ser han ju väldigt klen och omusklad ut, ungefär som en oinriden unghäst.

På den övre fattas det också muskler men ser i alla fall ut som att arbetet pågår så att säga.

*knapp*

Har köpt två bilder från Equipe på min lilla räka från Breeders :) :love:
07377F7A-74A4-44B5-AAF5-F7A312A6EFE9_zpspesqlhnj.jpg

745C77D2-F50E-4007-9299-5B866D4D473E_zpsggjbyuzz.jpg

Fast på den undre bilden ser han ju väldigt klen och omusklad ut, ungefär som en oinriden unghäst.

På den övre fattas det också muskler men ser i alla fall ut som att arbetet pågår så att säga.

Håller absolut inte med den är betydligt finare i kroppen nu speciellt i sin bakdel.

Hästen är ju bara 4år!,

helt tvärtom, på den övre har han tanig rygg, rumpa och halsen på fel ställe. På den undre har rumpan blivit rundare och halsen jämnare.

Är ju inte direkt något hoppekipage utan pysslar med western vanligtvis, men kan ändå bju på nån liten bild eftersom vi åker och lattjar på nån P&J ibland :D

2013-10-03-1630_524d7f8a9606ee6c14a9361a.jpg

17623_10151577714648335_719005892_n.jpg

Några bilder från sommarens tävlingar. Vi skuttar runt i 0.90 klasser och samlar mod till en 1 m någon gång i vinter/vår :D. Lucky Lurito DM, vallack född 2006 efter Lucky Light-Andiamo

Hoppar av tidigt, en riktig flyvtur!
Gd3YXUT.jpg

Lite fin är han :love:.
sVcCDZn.jpg

Glad häst!
1SzUrwk.jpg

Och söt är han också :).
vkSaWh2.jpg

Å vad kul att du köpt en ny! Vilken going! :D

kl
Igår var jag och hästen iväg på årets sista tävling. En klubbtävling där vi startade 1,05. Det var nog årets bästa runda, kändes så skönt att avsluta på det sättet! Med bara tre starter i klassen och bara jag som gick till omhoppning vann vi, men jag hade varit lika glad även om vi inte vunnit för det var så roligt!

20131215_141353-1_52addd2988e59da4422595aa.jpg

Härlig känsla! :)

Det var samma för mig i söndags då jag startade min första Pay & Jump med nya foderhästen. Senast jag tävlade var 2009 så jag var skitnervös. :nailbiting:
Gick jättebra och vi fick med oss två rosetter hem. :D

Var iväg och fotades med min "lilla" häst i helgen…

Gillar denna bilden skarpt.. Haha ser ut som jag gör reklam för tandkräm eller nåt =P

4-181785029663.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama