Hooollley Fuck

MJLee

Trådstartare
Bob Dylan har vunnit Nobelpriset i litteratur?!? O_o Vet inte vad jag ska tycka. Blir iallafall ingen bokutgivare som firar med champagne i år.

Inget ont om Bob Dylan. Men, litteraturpris? Visserligen säger SAO att litteratur betyder "böcker och skrifter" och texter till låtar går under skrift antar jag. Men...njae...
Väntar fortfarande på att Astrid Lindgren ska få Nobelpriset i litteratur. Sån spridning det är på hennes böcker världen över och så många översättningar :love:.

Inget ont om Bob Dylan. Men, litteraturpris? Visserligen säger SAO att litteratur betyder "böcker och skrifter" och texter till låtar går under skrift antar jag. Men...njae...
Väntar fortfarande på att Astrid Lindgren ska få Nobelpriset i litteratur. Sån spridning det är på hennes böcker världen över och så många översättningar :love:.

Nu är ju Astrid lite död. Och det ska nog till att akademin ger priset postumt. Så då får vi nog vänta ett tag menar jag. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 876
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 107
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 633
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II