Hööks specialbett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 66
  • Visningar Visningar 4 995
Sv: Hööks specialbett

Jag beställde ett Gold medal-bett från australien, kom ifår faktiskt.
Ett tredelat fullcheek i mässing, som hööks inte kunde/ville ta in

så uppenbarligen finns märkena på andra ställen också

"Lite flumm att de har en bild på en tjej som rider med en GPA i katalogen, får man verkligen ha så?
Sid. 63 i katalogen."

Måste säga att du måste ha super syn.. jag har två kataloger men kan inte se att det står GPA på hjälmen.. är det inte lilla fantasin som är ute och travar? Du kanske vill att det ska stå så på hjälmen?!

Man ser ju inte att det står GPA på hjälmen, men jag kollade igenom katalogen lite närmare idag och vips så lade jag också märke till bilden. Och det ser faktiskt mer ut som en GPA hjälm i utförandet än någon utav Hööks egna hjälmar. Alt. en IRH eller liknande. Men visst, även övrig utrustning på den lilla bilden skulle kunna vara av andra märken än något utav de Hööks saluför. Det är svårt att säga eftersom det inte syns så väl. Men ang. hjälmen så ser man på direkten att det åtminstone inte är en Hööks hjälm. Däremot så ser den extremt lik min egna GPA..

Kollar man riktigt noga så ser man att det står "GPA" och sen "Pikeur" under.

haha har du ett förstoringsglas ala CSI eller??

Haha, neee... Men jag kan hämta mitt förstoringsglas å kolla om man ser ännu bättre ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 869
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
527
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka