Function är som träningstights och de är väldigt höga i midjan. Jag älskar det, de är liksom mjuka men ändå med perfekt ”stuns”. Inga midjeband som skär in eller trycker, utan de sitter stadigt men är ändå väldigt mjuka och sköna.
Function är dessutom deras billigaste modell, så om man köper begagnat eller på rea blir det inte alls farligt.

Skulle säga att Maya Delorez har mest klister av typ alla silikonskoningsr. Jag tycker nästan det är lite väl klistrigt när kläderna är nya😅
Jamen då blev det ju ännu mer å vela på x]
Klart, man skulle ju kunna beställa hem av bägge å prova 🤔
MD 50kr dyrare, men fraktfritt ist så blir väl typ samma pris på dom 🙈

Mailade Zaczess och frågade lite, och enligt dom så är det samma material i Ohio och London, men att i London så är det "tjockare sammansättning" av det..
Och att både L och XL borde kunna funka beroende på hur man vill att de ska sitta..

Så..blev ju inte supermycke enklare att bestämma. Känns som att det blir att beställa av både Ohio och London i både L och XL..🫠 och då har vi inte ens kommit till färg än 😅 att skippa svart känns ju sommarsmart..men ljusa känns sommardumt 🙈

Mailade Zaczess och frågade lite, och enligt dom så är det samma material i Ohio och London, men att i London så är det "tjockare sammansättning" av det..
Och att både L och XL borde kunna funka beroende på hur man vill att de ska sitta..

Så..blev ju inte supermycke enklare att bestämma. Känns som att det blir att beställa av både Ohio och London i både L och XL..🫠 och då har vi inte ens kommit till färg än 😅 att skippa svart känns ju sommarsmart..men ljusa känns sommardumt 🙈
Alltid svårt att råda, men åtminstone för Ohio tänker jag ändå att du kanske ska satsa på L ändå, de är extremt stretchiga och du nämnde att du kanske kommer dra mindre storlek ganska snart? Har inte testat London.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 030
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
625
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 451
Senast: Otherside
·
Utrustning Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig . Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka