Hööks specialbett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 66
  • Visningar Visningar 4 995
Sv: Hööks specialbett

Nej det var en riktig, jag ser ju till o med bokstäverna GPA.

Jo iofs. Men är det verkligen såå dåligt då? Har man en välriden ponny/häst kan man väl ha det. Själv nöjer jag mig med mitt raka tränsbett :)

Notorius skrev:
Jo iofs. Men är det verkligen såå dåligt då? Har man en välriden ponny/häst kan man väl ha det. Själv nöjer jag mig med mitt raka tränsbett :)

provade du inte ett kombinationsbett? :smirk:

Jo, men det gick sönder. Då lämnade jag tillbaka det och köpte ett rakt.

Detta bett har jag haft hemma på prov.. inget som jag blev imponerad av direkt..

TVR3.jpg

De härmar ju för de vet att det är typ ''mordernt'' nu och de kommer tjäna bra på det. Hööks är så jäkla onödiga tycker jag. Folk fattar inte riktigt helelr att det är bättre att köpa de från equiline för det är ju 1000 gånger bättre!!

Får de överhuvudtaget ha så? Tänkte, de som gör GPA-hjälmarna kan väl kanske stämma de eller nått?

Eller... de kanske har frågat om de fick ha så först?

Senast ändrad av en moderator:

Skulle GPA tacka nej till gratisreklam tror du?

I Malmös Hööks affär säljer dom riktiga GPA hjälmar!

Det finns ju nästan INGET som inte "kopieras" och börjar tillverkas av olika leverantörer när man väl insett att det är nåt som är populärt..

Köper man en billigare variant så får man ju räkna med att det kanske inte är samma kvalitet som "orginalet" *vilket som nu ÄR orginal ;) * men även dyra saker kan ju gå sönder :angel:

haha ja hos min ridsportsaffär så fick jag det.. dock inget nytt.. utan ett som var hennes.. kan vara lönt att prova då det kostar 1750.- för ett nytt

Nej, det var trasigt när jag fick hem det. Fast det syntes inte förrens man red med det. Tror du att jag är så jävla dum att jag tar sönder något som inte är mitt :crazy:

toppen kvalitet om det går sönder eller hur... hahahaha säkert jättedyrt bett va?

Det var inget Hööksbett om du tror det. Det var från Globus, men det var slitet som fan. Säkert inget fel på kvalitén. Det var bara gammalt. Och inte särskilt dyrt, 400 kanske.

CaBang skrev:
Haha, snart kommer de väl med en kopia av GPA-hjälmen. Lite flumm att de har en bild på en tjej som rider med en GPA i katalogen, får man verkligen ha så?
Sid. 63 i katalogen.

Tänkte på samma sak...

Jezzie skrev:
nu är det ju inte Hööks som kopierar, utan deras leverantörer... så att skylla på Hööks är kanske dumt.

Tänkte precis samma tanke, sen är det svårt att göra hästutrustning som inte liknar något annat. Skulle isåfall vara hjärtformade stigbyglar

Är det bara jag som tycker att deras gummisnoddar är vääldigt lika dom som säljs i andra hästaffärer? :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 868
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
527
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka