Homme d'Honneur

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Stenmagi
  • Startdatum Startdatum
Sv: Homme d'Honneur

Fina hästar du har! Jag hoppas faktiskt att Saigon är i avel till våren, han verkar väldigt passande till mitt sto efter vad ni har berättat. :idea:

Tack:laugh:

Hoppas också att Saigon ska vara i aveln nästa år för det är ett slöseri att det inte går att använda honom med tanke på vilken hög kvalitet det varit på hans avkommor överlag.

/Camilla

Jag har aldrig påstått att mitt sto skulle lämna en hingst med Twilight. Det gällde en annan hingst. Och anledningen till att jag tror att Twiligt skulle lämna en stor avkomma med mitt sto är därför att jag hört att han lämnar stort från 9 av 10 personer jag pratat med honom om och när jag skrev och frågade om han passade mitt sto för cirka ett år sedan här på Bukefalos så skrev folk att han kommer att lämna stort med mitt sto.

Jag har aldrig påstått att mitt sto skulle lämna en hingst med Twilight. Det gällde en annan hingst. Och anledningen till att jag tror att Twiligt skulle lämna en stor avkomma med mitt sto är därför att jag hört att han lämnar stort från 9 av 10 personer jag pratat med honom om och när jag skrev och frågade om han passade mitt sto för cirka ett år sedan här på Bukefalos så skrev folk att han kommer att lämna stort med mitt sto.

Försökte inte heller säga att han skulle lämna hingst, bara att jag inte hört att han lämnar stort tidigare. Har bara hört talas om en stor avkomma efter honom och den var under ett stort sto som gett stort tidigare.

/Camilla

Försökte inte heller säga att han skulle lämna hingst, bara att jag inte hört att han lämnar stort tidigare. Har bara hört talas om en stor avkomma efter honom och den var under ett stort sto som gett stort tidigare.

/Camilla

Ta bort ordet hingst och lägg dit fux, skrev fel.. okej, vad kul om det du säger stämmer.. ;)

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 923
Senast: Lea88
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 615
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 806
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 665
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka