Här tycker BSF att hemlig är en möjlig ulvkandidat, förvisso med vissa tveksamheter till att hon var ett lätt offer för ulvarna. Ändock en kandidat. Minns inte exakt när BSF "vände" och höll hemlig som mer troligt god, men hon gör i mina ögon ändå en relativt tvär vändning. Från ulvkandidat till god. Utifrån, i mitt tycke då, rätt svaga teorier.Jag velar. Jag tycker att alla som har fått röster nu (hemlig AA och paow ) känns som möjliga ulvkandidater.
Men jag tror ju inte att vi har sådan tur att det står mellan tre ulvar.
hemlig har börjat snurra till det för sig nu ikväll, och jag är inte säker på att jag är odelat positivt inställd till hennes godförklaring av mig. Men samtidigt känns det som att hon blev ett lätt offer nu.
paow - vet inte. Kan vara ond som kommenterade teorierna om bollen men valde att inte rösta efter dem då hon ville hålla sig utanför?
AnnaA har jag väl teoriat om mest hela dagen känns det som. Vet varken ut eller in. Varför lägga den rösten som god? Samtidigt kanske hon troligare är tjuv än ulv? och just därför vågar sticka ut?
Blacksmithfarm röstar på paow
Då hennes kommentar om att teorierna om boll1 var intressanta tillsammans med hennes ovilja att lägga sin röst där känns som en ulv som inte vill bli indragen i att rösta på en god (eller tjuven) som åker ut.
Nedan följer en diskussion MM och BSF hade sinsemellan.
Jag tycker att hon gjorde alldeles för många rätt grova felaktigheter om vem som röstade när. Hon höll Sasse som duktig grävare (som gjort ett enda inlägg under dagen) hon håller dig som genuint god, vilket jag tycker är att ta i.
Hur ofta brukar lyor styra iväg lyncher när de redan börjat dreva sig? Och hur vet du att Anna var ett alternativ för lyan?
MM frågar vilka "vi" som menas.Fast jag tyckte att vi redde ut dem bra, sedan kom andra (minns inte vilka nu) och ifrågasatte igen och igen i alla fall.
Hon skrev första röst istället för första röstning ang Annas röst, hon tog fel på vilken ordning din och ANWs röster kom då hon skrivit dem fel i sina anteckningar...
Sasse, visst - men det är lätt att ta fel på avatarer. Jag har till exempel blandat ihopAnna och paow halva kvällen pga deras avatarer...
Jag, hemlig och AnnaA tror jag det var?
Vad gäller att lyan borde ha avstyrt rösterna på hemlig, om hemlig är i lyan, så skrev hemlig sitt märkliga teoriinlägg exakt en timme innan DL, 20.15. Därefter är det främst BSF, Ankan och hemlig själva som är aktiva och ifrågasätter/reder ut det hemlig skrivit. Sedan droppar det in lite inlägg från andra också, men det är främst den trion som är aktiv tills första rösten på hemlig kommer in 20.54.nu kommer jag in och invänder /.../
Jag tillhör inte VI i detta sammanhanget
För jag om någon reagerade starkt på hemlig idag - tror jag var snabbast att reagera däråt tom? Sedan noterade jag att jag fick följare på de tankarna - inte så strange iofs...
Så visst, det fanns tid att avstyra röstningen på hemlig om lyan velat det och de varit aktiva. OM ett försök faktiskt gjordes måste det ju ha kommit från den trion, eller snarare duon (BSF och Ankan) att "reda upp" hemligs misstag. Ankan anser sig dock inte försökt reda ut någonting, utan hon var misstänkt mot hemlig. Och då återstår BSF. Sedan kommer rösterna, och då ser jag ingen som försöker avstyra något.
Jag vet inte som sagt inte om jag tror på att ulvarna skulle gått in och försökt avstyra, för mig känns det mer sannolikt att de insett dödläget där och röstat på hemlig, eller paow.
Ja, det verkar onekligen rätt skumt. Sämsta minnet ever. Det finns ju de som glömt vilka sina ulvkollegor är dock, så inte helt osannolikt, men ändå konstigt.EDIT: Eftersom det plötsligt var DL kan jag vara tydligare: med det menar jag att BSF glömde att Snurris var käkad. Ok, det kan vara en manöver men är det sannolikt?