Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Jag vet inte om det har betydelse för dina tankar, men det är väl så att brevis skickar före dag-DL? Och att gårdagens lynchresultat om du i det involverar kunskap om paows roll i så fall (orkar inte kolla brevis DL) inte kunnat påverka val av paket eller motståndare.
Jo det var så sant och när jag funderar närmare på saken så kan ju faktiskt brevis varit så osäker på vem den kan lita på där att den kanske inte ens skickade ett paket alls?
Beror väl till stor del på vem som har rollen så klart

@balcksmithfarm Jag undrar hur du ställer dig till hemlig idag? Det är flera som funderar över din vändning i att hon kan kanske vara en ulv ändå efter ditt försvar av henne igår. Likaså att hon också vekar fundera över dig som kanske en ulv idag.
Jag är också intresserad av att höra vilka du misstänker mest . hemlig är kanske inte din starkaste kandidat?
Försöker citera Anna anka. Men det funkar inte...

Vet inte vart jag har hemlig nu. Har inte riktigt hängt med i vad hon skrivit om mig, det måste jag läsa om. Men jag tycker det känns som om hon var lyans försök att rädda paow...

Blacksmithfarm - du ser vad hemlig skriver om dig här nedan. Tror inte hon skrivit något annat om dig (inte idag i alla fall).
Jag vet inte riktigt var min röst ska gå ikväll, efter rusningen mot mig och paow igår. En ulv åkte ut, så det var ju bra. Men rösta inte ut en god, snälla ni.

GW litar inte helt på mig efter att BSF säger att jag ev kan vara ulv. Men det är helt ok för BSF att ha glömt vem som blev käkad? Är väl inget svårt för en ulv att låtsas glömma för att verka god?

@Sasse och @AnnaAnka

det som slog mig igår när jag tyckte att bsf och hemlig verkade hålla varandra om ryggen så mycket var att de kanske inte var ulvar utan att möjligheten också finns att de var tvillingar
Det var vad jag funderade över också men nu tror jag inte det längre av ovan angivna anledningar. Men jag håller med @Sasse om att båda kan vara goda men att jag inte tror de spelar tillsammans. Var lite otydlig där tidigare.

Sasse tycker jag för övrigt har vettiga tankar och gräver. Sen kan hon lura vem som helst, t o m en professor. BSF tvivlar jag på som ulv som sagt, men jag är verkligen inte säker - på något. Hemlig känns knepig, men tyder det på ondska?

Måste jobba vidare nu.

Jo det var så sant och när jag funderar närmare på saken så kan ju faktiskt brevis varit så osäker på vem den kan lita på där att den kanske inte ens skickade ett paket alls?
Beror väl till stor del på vem som har rollen så klart
Gud, jag hoppas inte brevbäraren spelat på det sättet. Man kan väl inte lita på någon alls så tidigt? Och dör rollen är det försent. Men det finns ju inget att göra nu om brevbäraren ändå spelat så.

Jag vet inte om det har betydelse för dina tankar, men det är väl så att brevis skickar före dag-DL? Och att gårdagens lynchresultat om du i det involverar kunskap om paows roll i så fall (orkar inte kolla brevis DL) inte kunnat påverka val av paket eller motståndare.

Öööh - har ingen aning om vad jag tänkt skriva här istället för vad det blev. Men jag menar spelare!

Vad ska hon ha gjort flera gånger menar du? "Hintat" om att du var tjuven? Jag förstår inte.
det var ju det jag letade upp till dig igår i precis samma ämne ju-
så citerar mig själv så ser du nog vad jag menar klicka på pilen i citatet så kommer du till inlägga och ser vad jag citerat
hjälpsam som jag är så har jag hittat citatet:

Känns det inte rätt på sak -eller?

fyller på med lite mera jag skrivit (och Paow)

Har läst igenom leken fram hit.

Hade extremt ont om tid igår och kunde inte få till några vettiga misstankar utan spann vidare på min tanke från dl 1 om bsf som ulv för att lyan kanske försökt få BM rollen dit. När sedan hemlig godförklarade bsf så började det klia i mig. Men jag har alls inget på fötterna där.

Idag har jag mer tid, ska bara hem och äta så har jag hela kvällen fri och hoppas hinna komma med lite vettiga funderingar. :up:

uppdaterar med att måla i listan efter ANW blev käk
BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14:21 Emma nominerar ElenaBelle

(14:34 bollen__ nominerar Sasse)
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn
15:47 GW_Persson nominerar Blacksmithfarm
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn
17:19
Snurrfian nominerar paow
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm
18:34 AnnaAnka nominerar hemlig
18:35 Hedinn nominerar hemlig
19:11
Paow nominerar GW_Persson
20:06
agnesnicolewinter nominerar MariaMontazami
20:23 ElenaBelle nominerar Sasse
20:51
bollen__ ändrar sin nominering till Blacksmithfarm

DL 1
14:42 hemlig röstar på FarmenQristina
19:30 MariaMontazami röstar på bollen__
19:54 Hedinn (bollen2)röstar på Agnesnicolewinter
20:00 Sasse röstar på Emma_Andersson
20:04 Emma Andersson röstar på Snurrfian
20:24 paow röstar på AnnaAnka
20:26 Agnesnicolewinter röstar på bollen__
20:28 GW_Persson röstar på MariaMontazami
20:49 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
20:52 bollen__ röstar på MariaMontazami
20:56 ElenaBelle röstar på GW_Persson
20:59 GunillaPersson röstar på Blacksmithfarm
21:12 Snurrfian röstar på bollen__
21:13 FarmenQristina röstar på hemlig
21:14 AnnaAnka röstar på bollen__

lynchas: Bollen__1 ängel
Käkas: Snurrfian bybo

DL 2
19:21 GW_Persson röstar på
paow
20:54 MariaMontazami röstar på hemlig
20:55 Gunilla_Persson röstar på hemlig
21:56 hemlig röstar på AnnaAnka
20:57 AnnaAnka röstar på
paow
21:06 agnesnicolewinter röstar på hemlig
21:11 Blacksmithfarm röstar på
paow
21:12 paow röstar på hemlig
21:13 FarmenQristina röstar på hemlig
21:13 bollen__ röstar på
paow
21:13 Sasse röstar på paow
21:14 EmmaAndersson röstar på hemlig

Lynchas: paow - ulv
Käkad: agnesnicolewinther lösmynt spion

Men förklara för en trött och trög Emma.. vilken info skulle kunna gå ut om att hemlig var ulv? Om byfånen frågade står det väl bara att hemlig är omfrågad? Inte att hemlig är ulv? Eller?

Kära trög-Emma
Om du frågar petite moi så säger jag att det inte handlar om omfrågningen, utan vem som ulvarna försökte käka, resp vem som blev käk. Om det är två olika personer så betyder det att den som blev bestulen är ulv. Det syntes också i spioninfon. Typ såhär tänker jag mig.

Ulvarna käkar MariaMontazami
Tjuven stjäl av hemlig

Sen blir utfallet istället att Snurrfian är käk.

Då borde dear agnesnicole kunnat dra slutsatsen att MariaMontazami är god (såklart) och att hemlig är ulv.

Jag funderar lite mer på varför ANW röstade på hemlig igår? Jag finner det otroligt att hemlig var den som var omfrågad av byfånen igår och hade byfånen frågat om någon alls till igår så borde ju ANW ha följt den rösten då eller iaf frågat lite om någon som var omfrågad för att försöka se vart vinden blåste?
Detta bygger helt på att hemlig inte var omfrågad-men som jag redan skrivit så tror jag faktiskt inte att hon var en kandidat innan gårdagen (byfånen ska ju lämna in frågan inför natten)
Så spinner jag vidare på den tanken så kan det rentav vara så att den frågan sparades till idag istället :idea:

Eftersom jag verkar ha min tänkarhatt på mig. (den är väldigt söt med två tofsmesar on top)

Jag till skillnad från andra tror att hemlig och blacksmitfarmaren kanske spelar tillsammans ändå. Eftersom hemlig inte ändrade sin röst så att hon hamnade utanför farozonen så tror jag helt enkelt att det beror på att hon vet var blacksmithfarmaren la sin PMröst. Eller så är hemlig den som är byfåne och själv kunde se till att en extraröst hamnade på bimbon. Det är ju en annan variant. Dock vetifåglarna om hon hade kunnat lita helt till det eftersom BM både har utslagsröst och en extraröst.

Så kort sagt. Antingen eller. I slutänden. I don't know

Kära trög-Emma
Om du frågar petite moi så säger jag att det inte handlar om omfrågningen, utan vem som ulvarna försökte käka, resp vem som blev käk. Om det är två olika personer så betyder det att den som blev bestulen är ulv. Det syntes också i spioninfon. Typ såhär tänker jag mig.

Ulvarna käkar MariaMontazami
Tjuven stjäl av hemlig

Sen blir utfallet istället att Snurrfian är käk.

Då borde dear agnesnicole kunnat dra slutsatsen att MariaMontazami är god (såklart) och att hemlig är ulv.

Men jag undrar jag om ens det finns någon rad med i ett sådant fall som du beskriver ovan- Ulvarna hade ju inget käk- det var stulet Förtydligande: Jag menar raden ulvarna käkar ...... raden
LL har skrivit innan när jag frågade om det att händelser som inte ägt rum inte kommer med i infon? se det jag fetat
Sitter på mobilen, men spioninfo innehåller info enligt
Tjuven tjuvar från. . .
Innehåller inte info om vad som sker m ev stöldgods.

Om en händelse inte inträffat finns det ingen info med om den i spioninfon.

Sitter på mobilen, men spioninfo innehåller info enligt
Tjuven tjuvar från. . .
Innehåller inte info om vad som sker m ev stöldgods.

Om en händelse inte inträffat finns det ingen info med om den i spioninfon.

Kära rara LL.
Om en ulv var bestulen.
Skulle raden med ulvarnas val ändå hamn i spioninfon?
Ulvarna gjorde ju ett val - även om någon annan blev avlivad

Det hela varierar nog från LL till LL skulle jag tro, blir intressant att veta vad Paddan säger.

Nu kommer jag försvinna några timmar, för jag slutar "jobba" nu och ska iväg och träna. Tror jag är hemma vid typ 21 eller nåt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar