Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det var så sant och när jag funderar närmare på saken så kan ju faktiskt brevis varit så osäker på vem den kan lita på där att den kanske inte ens skickade ett paket alls?Jag vet inte om det har betydelse för dina tankar, men det är väl så att brevis skickar före dag-DL? Och att gårdagens lynchresultat om du i det involverar kunskap om paows roll i så fall (orkar inte kolla brevis DL) inte kunnat påverka val av paket eller motståndare.
@balcksmithfarm Jag undrar hur du ställer dig till hemlig idag? Det är flera som funderar över din vändning i att hon kan kanske vara en ulv ändå efter ditt försvar av henne igår. Likaså att hon också vekar fundera över dig som kanske en ulv idag.
Jag är också intresserad av att höra vilka du misstänker mest . hemlig är kanske inte din starkaste kandidat?
Försöker citera Anna anka. Men det funkar inte...
Vet inte vart jag har hemlig nu. Har inte riktigt hängt med i vad hon skrivit om mig, det måste jag läsa om. Men jag tycker det känns som om hon var lyans försök att rädda paow...
Jag vet inte riktigt var min röst ska gå ikväll, efter rusningen mot mig och paow igår. En ulv åkte ut, så det var ju bra. Men rösta inte ut en god, snälla ni.
GW litar inte helt på mig efter att BSF säger att jag ev kan vara ulv. Men det är helt ok för BSF att ha glömt vem som blev käkad? Är väl inget svårt för en ulv att låtsas glömma för att verka god?
Det var vad jag funderade över också men nu tror jag inte det längre av ovan angivna anledningar. Men jag håller med @Sasse om att båda kan vara goda men att jag inte tror de spelar tillsammans. Var lite otydlig där tidigare.
Vad tänker du om de båda nu?
Gud, jag hoppas inte brevbäraren spelat på det sättet. Man kan väl inte lita på någon alls så tidigt? Och dör rollen är det försent. Men det finns ju inget att göra nu om brevbäraren ändå spelat så.Jo det var så sant och när jag funderar närmare på saken så kan ju faktiskt brevis varit så osäker på vem den kan lita på där att den kanske inte ens skickade ett paket alls?
Beror väl till stor del på vem som har rollen så klart
Jag vet inte om det har betydelse för dina tankar, men det är väl så att brevis skickar före dag-DL? Och att gårdagens lynchresultat om du i det involverar kunskap om paows roll i så fall (orkar inte kolla brevis DL) inte kunnat påverka val av paket eller motståndare.
det var ju det jag letade upp till dig igår i precis samma ämne ju-Vad ska hon ha gjort flera gånger menar du? "Hintat" om att du var tjuven? Jag förstår inte.
hjälpsam som jag är så har jag hittat citatet:
Känns det inte rätt på sak -eller?
fyller på med lite mera jag skrivit (och Paow)
Jag har dåligt minne, sorrydet var ju det jag letade upp till dig igår i precis samma ämne ju-
Men förklara för en trött och trög Emma.. vilken info skulle kunna gå ut om att hemlig var ulv? Om byfånen frågade står det väl bara att hemlig är omfrågad? Inte att hemlig är ulv? Eller?
Kära trög-Emma
Om du frågar petite moi så säger jag att det inte handlar om omfrågningen, utan vem som ulvarna försökte käka, resp vem som blev käk. Om det är två olika personer så betyder det att den som blev bestulen är ulv. Det syntes också i spioninfon. Typ såhär tänker jag mig.
Ulvarna käkar MariaMontazami
Tjuven stjäl av hemlig
Sen blir utfallet istället att Snurrfian är käk.
Då borde dear agnesnicole kunnat dra slutsatsen att MariaMontazami är god (såklart) och att hemlig är ulv.
Sitter på mobilen, men spioninfo innehåller info enligt
Tjuven tjuvar från. . .
Innehåller inte info om vad som sker m ev stöldgods.
Om en händelse inte inträffat finns det ingen info med om den i spioninfon.
Sitter på mobilen, men spioninfo innehåller info enligt
Tjuven tjuvar från. . .
Innehåller inte info om vad som sker m ev stöldgods.
Om en händelse inte inträffat finns det ingen info med om den i spioninfon.
Men jag undrar jag om ens det finns någon rad med i ett sådant fall som du beskriver ovan- Ulvarna hade ju inget käk- det var stulet
LL har skrivit innan när jag frågade om det att händelser som inte ägt rum inte kommer med i infon? se det jag fetat
de kan ju inte välja om de har blivit bestulna? Då HAR de ju inget käk?Men ulvarna har valt. Det har hänt.
de kan ju inte välja om de har blivit bestulna? Då HAR de ju inget käk?
Jaja jag avvaktar vad LL skriver till dig - men det var så jag uppfattade hennes svar innan iaf