Enklaste förklaringen är nog att är det nyttigt så funkar det ofta inte
Skinka på macka tycker jag om för det mesta men jag brukar bara köra med smör för pålägg är så dyrt och flera gånger när jag har köpt olika pålägg så tar det bara tvärstopp och så får jag slänga en massa för att jag inte kan äta det
Mm. Jag måste bara orka ta tag i det plus att vi inte verkar ha någon här i stan alls utan då måste jag ta mig någon annanstans. Kanske finns det på någon av alla läkarapparna som finns
Koffein tar jag 200mg varje morgon men det andra är det värre med. Jag måste ju ut med hundarna varje dag men många gånger blir det tyvärr inte tillräckligt lång tid pga all ångest. Salt kan jag nog lägga till mer när jag äter sås
Jag har sökt flera gånger men de säger bara att jag ska vara glad att blodtrycket inte är högt och viftar bort mig
Tror inte det tyvärr. Dels brukar de inte ha kolsyra vad jag har sett och dels är det för dyrt.
Jag har inte så stor koll på näringsdryck men är inte de också väldigt kaloritäta? För kalorier behöver jag verkligen inte mer av då jag har gått upp flera kilo sista månaderna. Jag har också väldigt svårt att hålla mig mätt på flytande. Det bästa för mig hade typ varit kalorisnålt näringsgodis/bröd/efterrätter i olika former
Jag är inte direkt yr tror jag. Iallafall inte som sådan yrsel man blir illamående av. Jag är mer bara jättetrött och matt och om jag ställer mig rak de dagarna det är värst så får jag direkt blodtrycksfall så då måste jag gå framåtlutad för att inte hålla på att svimma. Brukar också vara väldigt blek de dagarna. Har svimmat några gånger men nu känner jag oftast när det är på gång så jag kan ned med huvudet direkt. Väntar jag en sekund för länge med att få ned huvudet så svimmar jag. Jag har också två olika sorters blodtrycksfall. Det som jag har haft hela livet där det svartnar framför ögonen och ringer i öronen när jag ställer mig upp, då räcker det med att luta mig framåt en stund och så går det över. Och så det som jag har nu som inte går över och som också känns annorlunda när blodtrycket faller. Jag har nog aldrig svimmat på riktigt av det första men flera gånger av det andra