Myrten
Trådstartare
Grönt är Slytherins färg, rött är Gryffindors färg. Hur skulle vi annars ha gjort, VA VA VA?Spännande att ll bytte färger på onda och goda.i uppdateringarna om hur de valt
Typiskt onda LL:s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grönt är Slytherins färg, rött är Gryffindors färg. Hur skulle vi annars ha gjort, VA VA VA?Spännande att ll bytte färger på onda och goda.i uppdateringarna om hur de valt
Typiskt onda LL:s
Grönt är Slytherins färg, rött är Gryffindors färg. Hur skulle vi annars ha gjort, VA VA VA?
Vi får starta en ny lek snart så kan du vara med som deltagareMen vad ska jag nu göra om kvällarna?
Röd är ulvars färgGrönt är Slytherins färg, rött är Gryffindors färg. Hur skulle vi annars ha gjort, VA VA VA?
Enkelt. Lek med ossMen vad ska jag nu göra om kvällarna?
Alltså jag var ju ond. Då blir du ond i mina ögon för du är god.
Jag ville använda grönt men Myrten hindrade mig men hennes motivering var rimligt.Röd är ulvars färg
Grön är godas färg
Men fine just i denna leken kan jag se ser du har en poäng (men fortfarande ond LL! )
Tydligen är jag helt ok på dueller, fråga bara @SnurrfianGrymt bra sasse
Jag röstade på digTydligen är jag helt ok på dueller, fråga bara @Snurrfian
Ja i just denna leken så köper jag det men alla andra dagar får hon min röst om hon gör om detJag ville använda grönt men Myrten hindrade mig men hennes motivering var rimligt.
Jag med @SasseJag röstade på dig
Jag lämnade över till @hemlig Jag fastnade i en massa annat strul i både telefon och mejl.Tydligen är jag helt ok på dueller, fråga bara @Snurrfian
Ja hatten av till lekledarna! Grymt imponerad! . Kul att få vara med och tack för allas tålamod med den låga nivån på min insats
Så typiskt HabinaAlltså jag var ju ond. Då blir du ond i mina ögon för du är god.