Fast än är jag i topp, trots 2 dagar som död
Det är ju bara för att du måste svara alla som inte kan stava till Madagaskar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast än är jag i topp, trots 2 dagar som död
Madagaskar
Alltså, du är så hjälpsam @Snurrfian Jag ska givetvis rösta på Harrysen imorgonAbsolut, @Harrysen ❤ sitter i lyan med mig.
På rak arm - jag har ingen aning! Jag är inte säker på någon av er och börjar typ tro att ni allihopa är onda?! Men det vill jag ändå påstå är omöjligt för då hade LL redan sprängt Hogwarts i luften och leken hade varit över…@heffaklumpen Vad tror du om LenaH och hemlig?
För att jag i min trötta hjärna (jag jobbar till midnatt ) glömde henne.@hemlig Varför inte Lobelia?
Hon kan ju i och för sig också bara gissa. Du kanske är i lyan med LenaH?Heffa är ju faktiskt den enda jag vill hålla som god och hon röstade ju på Lobelia. Så kanske att hon har en poäng i det.
Är du helt säker på LenaH som ulv?Hon kan ju i och för sig också bara gissa. Du kanske är i lyan med LenaH?
Jag kunde ju inte gärna röständra till mig själv...Att Lobelia röständrade känns inte konstigt, så min tanke går helt enkelt till att LenaH bör vara ulv utifrån dagens röstning. Även om jag tycker Elos uddaröst var märklig, blev hon ett väldigt lätt val. LenaH har väl varit inne på henne tidigare dessutom, eftersom Elo godförklarades av "ingen annan anledning än känsla".
För mig skrek som sagt Elos teoriinlägg en förvirrad bybo, att inte LenaH som erfaren spelare noterade det tycker jag är ännu konstigare. LenaHs inlägg däremot skriker inte förvirrad bybo för mig, det snarare skriker "låtsas vara förvirrad bybo"
LenaH har dessutom röstat rätt "tamt" leken igenom, vilket förvisso är olikt henne, eftersom hon kan alibirösta rätt friskt.
Oavsett om leken fortsätter efter NattDL eller inte vill jag bara få ur mig mina tankar
Finns det fler ulvar vet jag inte vem av Lobelia och hemlig det skulle vara...
Eller så är du där med hemlig. Tom Heffa kan vara där om det är två ulvar, tror inte hon kan vara fårulven. Det kan vara så att lena designat godförklaringen av HeffaHon kan ju i och för sig också bara gissa. Du kanske är i lyan med LenaH?
Nej, men du hade ju kunnat låta bli att ändra. Som sagt är det inte konstigt att du i det läget ändå ändrade.Jag kunde ju inte gärna röständra till mig själv...
Jag vet inte om LenaH, men hon stryker mig medhårs, det brukar hon inte göra som god. Jag undrade om någon skulle följa mig mot dig och det hände inte. Då undrar jag varför lena inte gjorde det, och du nu sitter och spekulerar i att hon är ond.
Jag var typ säker på att det skulle bli en god så länge vi inte samlade rösterna helt och det är nästan omöjligt när vi har så minimalt att gå på. Fårulven är extremt kraftfull när ingen kan sia/spå. Den kan leka lite som den vill, en röst upp på en person och en ner på en annan och man har ingen aning om vad som egentligen skett.
Tror du inte att Heffa är god?Eller så är du där med hemlig. Tom Heffa kan vara där om det är två ulvar, tror inte hon kan vara fårulven. Det kan vara så att lena designat godförklaringen av Heffa
Jag tror Heffa är god MEN.... - det förutsätter en planerad lynchning av snurr för att göra henne ond. Det beror lite på vem som sitter i lyan om det är ens en rimlig tanke. Om det är LenaH och kanske Cirkus fått hoppa in som sällskap så kan de ha sett möjligheten och sitter och roar sig. Det skulle förklara att vi sitter och anklagar varandra som yra höns.... Jag tror inte Heffa hittat på det, men vi har spelat ganska lite ihop. Lena är riktigt tydlig med att Heffa är god och överväger inte ens en kupp från lyan.Tror du inte att Heffa är god?
Hade känslan av att vi inte spelar för samma sida och hemlig misstänkte ju mig för att vara fårulv men ändrade ganska direkt efter LLs uppdratering till att tro att jag skulle vara god. För mig så känns sådana snabba vändningar lite... konstiga? Typ som en ulv som snabbt inser att nu går det inte längre att misstänka Heffaklumpen så bäst att ändra sig så snabbt som möjligt. Samtidigt så vet i tusan om det är något jag kan hålla mot henne eftersom dethemlig - missade som sagt pratet om fördelningen onda/goda men det var innan DL1 och har redan varit uppe för diskussion. Misstänkte (och röstade) på Elo i DL1 och trodde inte att svärdet skulle avgöra såpass tidigt. Tycker det låter rimligt att man inte vågar använda svärdet så tidigt som i DL1. La tredje (och sista) rösten på Ceta i DL2. Måste kolla vidare på det. Tycker att min röst i DL2 skaver (jag har redan erkänt att det var en kass röst?) och röstar därför på mig i DL3 och med en av rösterna idag (DL4). Tyckte sedan att Ceta var skum som röstade udda (ceta fick den andra rösten idag). Vad jag hittat så bygger hemligs röst på mig på att hon tycker att min röstmotivering i DL2 var dålig (pga en teori som hon också hade skrivit om). För mig skaver det att ta något som jag skrivit innan DL2 och använda som röstmotivering i DL4, @hemlig du reagerar alltså inte att något av det jag skrivit i teoriväg från DL2 tills nu? Men röstar på mig pga min röst på dig i DL2? För mig skaver det och det ger mig känslan av att vi inte spelar för samma sida.
Skrev igår till Ceta att Snurr egentligen var förstahandsvalet men att rösten föll på Ceta trots allt pga Ceta hade fler röster än Snurr. Och nu orkar jag inte räkna på det, men kan det möjligtvis varit så att hon sitter i lyan och visste vart fårulvens röster låg och pga det visste att snurr var "säker"?LenaH - Har haft ont om tid flera dagar och därmed inte hunnit teoria så mycket. Har dock skrivit ganska många inlägg, även om flera av dem mest är korta kommentarer. Får ingen känsla av grävande, men det kan också bero på tidsbrist. Kan dock lika gärna bero på att Lena sitter i lyan och är en ulv som mest försöker flyta med. Röstade på mig igår vilket inte direkt känns bra eftersom jag vet om min roll, tycker även att motiveringen i röstinlägget var väldigt svag för att vara DL3 "Jag tror ju inte på q i lyan och heffa har två röster mot bsfs 1 så". Men du kanske skrivit längre motiveringar någon annan stans @LenaH? I så fall har jag missat/glömt att jag läst det. Jag vet verkligen inte. Skulle mycket väl kunna dölja sig en ulv här.