Hogwarts 2098 (Ulvlek)

Jag har fått frågan många gånger m nej, riktigt så bra är jag inte. 🙂
Nu vet jag inte hur du definierar bra, men om det är att man alltid vet vilka som är onda/vilka man ska misstänka och alltid röstar på rätt personer så är det ingen som är bra :) Själv har jag ju varit skitskum i denna leken, skrivit klumpiga saker och blivit misstänkt av typ alla, men jag får vara med och leka ändå. Om du tycker att det låter kul så tycker jag absolut att du ska testa någon gång! 🥰

Jag tyckte det var rätt jobbigt utanför lyan. Teoriade som om jag var bybo, kom sen på att borde rösta tvärtom utifrån det, men orkade inte så hoppades att jag teoriade fel istället...😅

Hoppades dock att käket skulle ha lyckats på morgonen efter. Men.men. nu får vi en duell istället:nailbiting:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Löp?