När fick du den?Vem var den vänliga varelse som skickade bägaren till mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När fick du den?Vem var den vänliga varelse som skickade bägaren till mig?
Jag kan svara på den. Det var @IslandshästryttareVem var den vänliga varelse som skickade bägaren till mig?
Och som tack käkade vi henne. Fast tror det var en natt senare.Jag kan svara på den. Det var @Islandshästryttare
Tors efter natt-dl.När fick du den?
Otack är världens lönOch som tack käkade vi henne. Fast tror det var en natt senare.
Nu tycker jag att LL är lite partisk.Jag är lite ledsen över att ni inte lynchade en ulv igår.
För då hade jag (OM jag fått tillåtelse av @Myrten ) gjort alla goda till Självmordsbombare. Sedan hade den första modiga fått bomba!
Hurdå? De goda hade ju bara bombat varandra ändåNu tycker jag att LL är lite partisk.
Precis som Hedinn skriver. De hade lika gärna kunnat bomba varandraNu tycker jag att LL är lite partisk.
NääädåHurdå? De goda hade ju bara bombat varandra ändå
Nästa gång är du med kanskeEn nöje har det varit (o är, helt över är det ju inte) o fått följa er i leken.
Jag har inte ens röstat dolt på flera dagar...Nääädå
Jag har fått frågan många gånger m nej, riktigt så bra är jag inte.Nästa gång är du med kanske
Nu vet jag inte hur du definierar bra, men om det är att man alltid vet vilka som är onda/vilka man ska misstänka och alltid röstar på rätt personer så är det ingen som är bra Själv har jag ju varit skitskum i denna leken, skrivit klumpiga saker och blivit misstänkt av typ alla, men jag får vara med och leka ändå. Om du tycker att det låter kul så tycker jag absolut att du ska testa någon gång!Jag har fått frågan många gånger m nej, riktigt så bra är jag inte.
Fast det framgår ju inte om alla ska utse egna och ni slår ihop, eller om respektive sida ska bestämma kombattanter tillsammansMEDDELANDE FRÅN LL!
Ni får gå loss fritt i tråden.
Se regler för val av kombattanter i @Artline s inlägg 219.
(Kan inte färglägga från telefonen)
Eller jag förstår inte det i alla fall Särskilt när ni sa att goda lyan inte skulle vara aktiv merFast det framgår ju inte om alla ska utse egna och ni slår ihop, eller om respektive sida ska bestämma kombattanter tillsammans