Myrten
Trådstartare
Samtliga spelare skickar tre förslag i PM till LL.Fast det framgår ju inte om alla ska utse egna och ni slår ihop, eller om respektive sida ska bestämma kombattanter tillsammans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samtliga spelare skickar tre förslag i PM till LL.Fast det framgår ju inte om alla ska utse egna och ni slår ihop, eller om respektive sida ska bestämma kombattanter tillsammans
Jag tror inte vi har gett direktiv att goda lyan inte ska vara aktiv? Jag skrev i inlägg 242 att jag inte vet hur aktiv den kommer att vara i fortsättningen i och med att alla roller är avslöjade och tråden är öppen.Eller jag förstår inte det i alla fall Särskilt när ni sa att goda lyan inte skulle vara aktiv mer
Sorry, dåligt sammanfattat från min sida.Jag tror inte vi har gett direktiv att goda lyan inte ska vara aktiv? Jag skrev i inlägg 242 att jag inte vet hur aktiv den kommer att vara i fortsättningen i och med att alla roller är avslöjade och tråden är öppen.
Får man nominera sig själv?Samtliga spelare skickar tre förslag i PM till LL.
Sorry, dåligt sammanfattat från min sida.
Får man nominera sig själv?
Jaha, får visst korrigera. Det är den fetstilta raden som gick vidare. Jag ändrade ordningen på raderna för att få infon mer kronologisk och glömde ändra formuleringen.DYGN 1
Bägaren skyddar Heffaklumpen
Svärdet jagar Hedinn
Delfin skickar meddelande till Hedinn - "jag röstade på dig först"
Fårulven röstar på bumpo
Lynch-duell mellan Elo (vinnare) och bumpo
Hedinn lynchas och tar med sig diademet till Hog’s Head.
Nick skyddar ingen
Svärdet går vidare till cirkus
Bägaren går vidare till Islandshästryttare
Goda lyan skickar spioninfo till Heffaklumpen (ovanstående rad lottades fram av LL)
Bägaren går vidare till Islandshästryttare
QueenLilith (Hufflepuff) käkas
Har du inte gjort det hela tiden?Det har varit en så rolig lek att följa! Hoppas kunna vara med nästa gång.
Nu hejar jag på onda ikväll!
Jag använde dem bara i början, sista två lyncherna röstade jag som öppet.Tack @Sasse för skyddet
Och jag vill påpeka att min tanke om att de dolda rösterna inte användes i dubbellynchen var rätt
Jag använde dem bara i början, sista två lyncherna röstade jag som öppet.
Bumpo hade gryffindors svärd och hade valt Hedinn. Men Bumpo skyddades av svärdetJag förstår fortfarande inte hur Hedinn kunde ryka i lynchen .
Duellen var mellan Elo och bumpo, jag dog av svärdet som bumpo hade, när hon förlorade duellen.Jag förstår fortfarande inte hur Hedinn kunde ryka i lynchen .
Det var naturligtvis helt planerat av LL för att det behövs en moderator i goda lyan...Duellen var mellan Elo och bumpo, jag dog av svärdet som bumpo hade, när hon förlorade duellen.
Har du inte gjort det hela tiden?
Du la den andra rösten på hedinn mot elos 3 så det troligaste var att den dolda rösten låg på hedinn. Såg ulvigt ut (dock inte fårulvigt ).Rolig (och svår lek)!! Angående teorier mot mig när min röst hamnade på Hedin, var det nån slags budskap som jag inte fattade?