Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
Knappt vart på pop faktiskt! Nu fick ju C så mkt kläder när hon föddes, så inte behövt handla så mkt, men jag tycker att Lindex har jättefina roliga kläder!
Och så hade de billiga pyjamasar på babyproffsen som jag köpte ett gäng av som jag gillar skarpt.
Sen kommer jag nog köpa en del på mitt gamla jobb, "kan" ju kläderna där eftersom jag var ansvarig på barnavdelningen hehe. Billigare kläder, men då kan jag istället köpa fleeer.
Håller med, omlott är såå mkt skönare. Men C fixar dra över huvudet hyfsat bra, ibland utan gnäll ibland med skrik hehe.
Idag var C med till mitt jobb som hade jullunch för alla anställda! I princip första gången vi är på "besök" någonstans som krävt att vi sitter vid ett bord och äter
Men hon fixade det riktigt bra! Vaknade lagom till vi kom dit, så klart. Sen satt hon i mitt knä rätt länge utan ett pip. Sen kom en massa tårar så jag fick dra fram tutten (men hade rätt bra kläder på mig så behövde inte flascha alla arbetskamrater haha). Då blev hon nöjd ooch var lugn ända tills vi gick igen. Är supernöjd!
Sen drog vi till stallet efteråt och hon sov dit, där, hem och även nästan en timme till hemma! Blev väl mkt intryck på lunchen hehe.
I natt somnade jag när jag nattammade, hon ligger då bredvid mig och jag liggammar. Sen när hon somnat lägger jag henne i korgen. Men i går så stängde sambon av tv:n medans vi ammade, så jag somnade! Ingen aning om hon hann äta klart, men hon måste ha somnat för hörde inget gnäll
Vet att hon vaknade ett par gånger på natten, och då lade jag bara in tutten i munnen sen somnade jag igen! Måste varit mkt trött tror jag. Men som sagt, hon protesterade ingenting så hon måste vart nöjd!