Inte jinxa!!!!!Verkligen!
Ser fram emot slutspelet oavsett, tror fan på SM-guld för Lule i år!
Jag mår ju typ lika illa nu när det känns som att vi borde ha en chans som när vi fått kvala in i slutspelet. Hockey är inte för mitt arma hjärta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jinxa!!!!!Verkligen!
Vi får väl se... Kommer bli en väldigt intressant tisdagsmatch.Verkligen!
Vi får väl se... Kommer bli en väldigt intressant tisdagsmatch.
Men Färjestad kan ju göra mål även i boxplay nu för tiden, övning ger färdighet, liksom.Intressant lär den bli, frågan är vilket underhållsvärde den når upp till med eftersom det är ligans tråkigaste lag mot ligans fulaste lag.
Men Färjestad kan ju göra mål även i boxplay nu för tiden, övning ger färdighet, liksom.
Nä, helt ärligt, jag tror det blir tufft att slå Luleå. Även om Färjestads försvar klivit upp några snäpp är det inte helt stabilt, så det är ju där svagheten sitter (om än långt ifrån så svagt som förra säsongen). Styrkan är ju dock tre galet bra kedjor, så håller de uppe spelet de haft det senaste borde det kunna räcka till final i alla fall.
Tråkigaste lag mot fulaste lag?Intressant lär den bli, frågan är vilket underhållsvärde den når upp till med eftersom det är ligans tråkigaste lag mot ligans fulaste lag.
Luleå har haft rätt tråkigt spel sett till underhållningsvärde. Det är stabilt, men inte roligt att titta på, liksom. Och Färjestad leder utvisningstabellen, rätt stort.Tråkigaste lag mot fulaste lag?
Jag hittade inte nån sån statistik för den här säsongen så jag visste inte det.Luleå har haft rätt tråkigt spel sett till underhållningsvärde. Det är stabilt, men inte roligt att titta på, liksom. Och Färjestad leder utvisningstabellen, rätt stort.
Det blir svårt att ens tänka sig matchvinst i ett slutspel just nu.
Det låter bra tycker jag.
Väl mött, hur som helst! Och grattis Färjestads fans till att avsluta serien i topp om än i jämn kamp. Och grattis @Tassetass till en stark klättring av Örebro ända till slutspel, kul!
Det låter bra tycker jag.
Väl mött, hur som helst! Och grattis Färjestads fans till att avsluta serien i topp om än i jämn kamp. Och grattis @Tassetass till en stark klättring av Örebro ända till slutspel, kul!
Ah, så skönt att vi tog det till en fjärde finalmatch idag!!!!
Första matchen under slutspelet jag överhuvudtaget har kunnat följa. Vi har gått vidare på tre raka i kvart och semi och nya systemet med bäst av fem innebär att vi startar med en hemmamatch och sedan två borta. Det innebär också att våran "hemmaplansfördel" inte gett oss en enda helgmatch hemma vilket känns mindre kul med tanke på publikintäkter Våra hemmaonsdagar hittills har jag suttit på ett tåg, men nu till veckan så är jag på plats!
Typ OnT bild på nöjd supporterSkrälle. Well, nöjd att matte slutat skrika i soffan i alla fallVisa bifogad fil 26812
Tack! Kan inte riktigt fatta att vi faktiskt hade stolpe in, för en gångs skull.
Jag vill ju såklart att vi vinner, men gör vi inte det tänker jag trösta mig med att det är bra för damhockeyn i stort om det blir spridning på framgångarnaSynd, LHC behöver lite framgångar i klubben. Men kul med en match till, det är ganska spännande att se hur LHC reagerar på förlusten.
Fast igår var det mest stolpe ut.