Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla Leafs gud vad jag hatar dem, och särskilt Tavares
Lite Habskärlek kan du väl visa efter tvålande av Penguins sist. Eller på tisdag när de tvålat till Red Wings.....
HV höll på o slarva till det mot Örebro men lyckades hålla undan. Tre viktiga poäng.
Det låter troligt. Jag är övertygad om att alla skott i stolpe och ribba är fake news också. Man kan inte lyckas med så många i en och samma match...Självklart! (Man är väl masochist...) Hann inte upp till Löfbergs efter jobbet dock, så min närvaro sker enbart via cyberrymden genom radiosporten, swehockey.se och hd:s referat. Tyvärr ligger Rögle under på alla ställena. Jag tror att det måste vara enade fake news!
Trista SHL-resultat. Hur fasen kan man lägga sig ned mot Örebro?
Men glädjande i NHL, Habs rules med en snygg seger över Caps.
Jag tycker det var en alldeles utomordentligt trevlig omgång av SHL, ser inget trist alls med den.
Hoppas, du! Skellefteå har inte direkt varit på topp senaste tiden. Det var de inte i matchen mot Färjestad senast heller, trots vinst.Har inte riktigt följt hockeyn i år pga omständigheter i livet som inte lämnar så mycket energi över till annat. Har ju följt resutaten för enskilda matcher men haft mindre uppsikt över tabellutvecklingen. Så då lägger sig Luleå lite diskret på en andraplats då. Minns knappt när det hände senast så här pass långt in på säsongen!
Mitt problem nu är att hockeyn är enda området i mitt liv där jag är vidskeplig, så nu är frågan om jag måste fortsätta mitt icke-följande för säkerhetsskull
Derby mot Skellet idag och för en gångs skull vågar jag nästan, näästan hoppas
Hehe. Vågade inte ens svara innan pga rädd att jinxaHoppas, du! Skellefteå har inte direkt varit på topp senaste tiden. Det var de inte i matchen mot Färjestad senast heller, trots vinst.
Verkar dock gälla rätt många lag just nu. Personligen välkomnar jag uppehållet med öppna armar nu, så vi kan få tillbaka lite spelare... Sju borta pga skador, varav en förstamålvakten, plus diverse andra viktiga spelare. Var fyra juniorer med i senaste laguppställningen...
Men bortsett från det känns det överlag bra! De är igång, de spelar och de får in mål. Trots fem(!!) ramträffar i matchen mot Växjö. Kan nog bli en himla kul vinter, med många bra lag, som det ser ut nu!