Hjolines Hjo Too!<3:}

skuggan_

Trådstartare
Detta är min sköt häst Hjove eller Hjolines Hjo Too som han heter igentligen:love:. Han är snäll men busig, 19 år gammal men beter sig som 3 eller nått:p. Han har gått som galopp häst men har inte haft några större skador bara lite små sår här och där. Han älskar och försöka döda mig varje gång vi är ute och rider men tillslut ger han upp:devil:

Visa era fullblod nu!!:)

Här är en bild på han i full galopp:p
16071550.jpg

Sv: Hjolines Hjo Too!<3:}

Kul att se gamlingar som har det bra! :bump:

Fortsätt att vara rädd om honom, eller det är kanske han som ska vara rädd om dig ;)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 804
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 591
Senast: mackan
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 212
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar