M

Martina_85

Ska anmäla mig till första tävlingen och förstår inte vad jag ska betala.....vad betyder avdelning A och avdelning B, t ex (avd A 100 kr, avd B 60 kr) Snälla...kan nån berätta detta för mig.

Sv: Hjälp!

stämmer det att unghästar (hästar under 6) har bedömning A? var inte säker.

hur gammal en häst får vara för att tävla i Avd. A står nånstans.. typ TR eller svenska ridsportförb. En häst som gått tillräckligt många felfria t. ex LC men fortfarande är under åldern kan få starta i Avd. A.

om det står t. ex såhär i propositionen :
klass 1 LB Rosett,plakett,Premie (0+100)

Så betyder det att du inte behöver betala något när du anmäler, utan att du betalar alla kostnader på tävlingen.

som 6-åring får hästen starta i avd A, förutsatt att den har gått två felfria rundor i avd B i samma klass eller högre.

Liknande trådar

Skola & Jobb Läser en artikel i tidningen där en man belåtet berättar hur han slutat jobba, flyttat från storstaden till en mindre stad. X hade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 218
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 408
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 561

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka