Matildaaklahoma

Trådstartare
Har lånat ut min häst till min kusin, enbart för att hon ska ha en häst att komma igång med tävlingarna igen.
När det var dags för första tävlingen så fick jag knappt någon kontakt med henne och fick veta väldigt lite om hur det har gått osv så då kollade jag på equipe för att se resultatet och då ser jag att hennes sambo skrivit in sig som ägare på min hästs profil där fast det är min far som äger hästen..
Är det tillåtet?
Vågar inte ta det med dem då jag inte vill riskera några onödiga bråk med dem.

Tacksam för svar..

Det kan ju vara så enkelt som att de inte visste vem som stod som ägare och uppgifter som behövs, och därför satte sig själva.
Åk och besök din häst, då blir det naturligt att prata om än det ena än det andra.

Du måste prata med dom, det kommer du inte ifrån. Ju snabbare desto bättre.

Men nej du är ägare så dom har gjort fel.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 411
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 227
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 491
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama