Jag kan också swisha en slant via @Ninnurur om jag får nummer?

@bumpo , angående insomnandet så har jag tre steg när jag hanterar det själv:
1. Kan inte sova pga oro och tankar > TVn på i vardagsrummet hela natten, Viasat Nature.
2. Kan inte sova pga ångest > Atarax
3. Kan inte sova öht (har fel på min insomningsreflex) > Zolpidem (½)
 
Jag kan också swisha en slant via @Ninnurur om jag får nummer?

@bumpo , angående insomnandet så har jag tre steg när jag hanterar det själv:
1. Kan inte sova pga oro och tankar > TVn på i vardagsrummet hela natten, Viasat Nature.
2. Kan inte sova pga ångest > Atarax
3. Kan inte sova öht (har fel på min insomningsreflex) > Zolpidem (½)
Jag har på spotify lågt nu, det brukar funka rätt okej. Om jag kommer ihåg att byta lista. Frenchcore funkar sådär som vaggvisor. ;)
Atarax är som sockerpiller på mig och det är de enda de vill skriva ut. Tyvärr. Kan ta dubbel maxdos utan effekt.
Sömntabletter ska jag hämta ut. Måste bara komma ihåg det.
 
Jag har på spotify lågt nu, det brukar funka rätt okej. Om jag kommer ihåg att byta lista. Frenchcore funkar sådär som vaggvisor. ;)
Atarax är som sockerpiller på mig och det är de enda de vill skriva ut. Tyvärr. Kan ta dubbel maxdos utan effekt.
Sömntabletter ska jag hämta ut. Måste bara komma ihåg det.
Ja, Atarax tar för mig bara udden av ångesten, är det illa funkar bara zolpidem och ibland funkar inget och då får jag vara vaken ett dygn till...
 
Det vet jag väl, även om jag inte vet ännu om jag själv kommer in dit. Hade jag väntat kunde jag glömt bort att swisha, småbarnsmamman har väldigt dåligt närminne för tillfället. Men du får spara pengarna till mässan.
Just det ja. Småbarnsmamma ;) men jag hoppas att vi kan ses på mässan då.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 149
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp