Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har på spotify lågt nu, det brukar funka rätt okej. Om jag kommer ihåg att byta lista. Frenchcore funkar sådär som vaggvisor.Jag kan också swisha en slant via @Ninnurur om jag får nummer?
@bumpo , angående insomnandet så har jag tre steg när jag hanterar det själv:
1. Kan inte sova pga oro och tankar > TVn på i vardagsrummet hela natten, Viasat Nature.
2. Kan inte sova pga ångest > Atarax
3. Kan inte sova öht (har fel på min insomningsreflex) > Zolpidem (½)
Ja, Atarax tar för mig bara udden av ångesten, är det illa funkar bara zolpidem och ibland funkar inget och då får jag vara vaken ett dygn till...Jag har på spotify lågt nu, det brukar funka rätt okej. Om jag kommer ihåg att byta lista. Frenchcore funkar sådär som vaggvisor.
Atarax är som sockerpiller på mig och det är de enda de vill skriva ut. Tyvärr. Kan ta dubbel maxdos utan effekt.
Sömntabletter ska jag hämta ut. Måste bara komma ihåg det.
Är det någon som kan tänka sig att bidra med en slant så att @bumpo kommer iväg till bokmässan? Jag vet hur gott det skulle göra henne
SjälvklartSnälla, uppdatera oss så vi vet att Bumpo kommer iväg.
Har du kvar samma nummer som i våras så får du snart ett bidrag till BoBMen tack hörni! Ni är ju fantastiska!
Det vet jag väl, även om jag inte vet ännu om jag själv kommer in dit. Hade jag väntat kunde jag glömt bort att swisha, småbarnsmamman har väldigt dåligt närminne för tillfället. Men du får spara pengarna till mässan.Tack alla fina! @Ninnurur har hållt mig uppdaterad. @Hjartagna tack raring men BoB är nästa helg
Jag kan ta emot på swish och vidarebefordra till @bumpo om det funkar?
Just det ja. Småbarnsmamma men jag hoppas att vi kan ses på mässan då.Det vet jag väl, även om jag inte vet ännu om jag själv kommer in dit. Hade jag väntat kunde jag glömt bort att swisha, småbarnsmamman har väldigt dåligt närminne för tillfället. Men du får spara pengarna till mässan.