Jag lovar att inte köpa en hink bearnaisesås?
Du gör ju som du vill men det finns en stor oöppnad balja kvar De öppnade har räckt tills nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lovar att inte köpa en hink bearnaisesås?
Jag vill, jag vill, jag vill! Får flirta med @Ninnurur , färdtjänsten funkar bara till länsgränsen. Eller så får @Voff plocka upp oss på vägen.
Vad gäller Leon har han inte så mycket till övers för folk som överskrider våra behov av "personal space" han låter o ser ut som Cujo. Kommer det däremot en van hundförare så blir han from som ett lamm.
Om du dricker tillräckligt mycket blir det bara ett problem med att vara seende...du kommer bara se dubbelt.Det verkar som en plan håller på att utkristallisera sig?
Oktober?
Kan inte i september. Alla helger bokade plus att jag ögonopereras och inte vill vara för nyfixad om jag ska dricka alkohol (helvete heller att jag tänker vara nykter på en Svärdsjö-träff ) och sova borta.
Färdtjänsten funkar inom länet, resten får jag flörta mig till.Jag kanske minns fel men jag har för mig att du finns i Stockholmstrakten?
Det blir isf en väääääldigt lång roadtrip till Dalarna för mig
Du gör ju som du vill men det finns en stor oöppnad balja kvar De öppnade har räckt tills nu
Hur ser upplägget ut? Plats? Boende?
Jag tjingar lillstugan. Bra att ha utrymme för Leon eftersom jag inte kan komma med egen bil.
Tack! På riktigt tack!Vi finns här!heartheartheart
Tack! På riktigt tack!
Tack! Det känns.Här finns fyra katter, en lurvig hund och jag som också tänker på dej.
Den har varit händelselös. Förutom gräsklippning i högsommarvärme så har jag knappt gjort nånting.Hur har din dag varit i övrigt? Har du gjort nåt trevligt?