Jag vill, jag vill, jag vill! Får flirta med @Ninnurur , färdtjänsten funkar bara till länsgränsen. Eller så får @Voff plocka upp oss på vägen.

Vad gäller Leon har han inte så mycket till övers för folk som överskrider våra behov av "personal space" han låter o ser ut som Cujo. Kommer det däremot en van hundförare så blir han from som ett lamm.

Jag kanske minns fel men jag har för mig att du finns i Stockholmstrakten?

Det blir isf en väääääldigt lång roadtrip till Dalarna för mig :p
 
Det verkar som en plan håller på att utkristallisera sig?

Oktober?
Kan inte i september. Alla helger bokade plus att jag ögonopereras och inte vill vara för nyfixad om jag ska dricka alkohol (helvete heller att jag tänker vara nykter på en Svärdsjö-träff :D) och sova borta.
Om du dricker tillräckligt mycket blir det bara ett problem med att vara seende...du kommer bara se dubbelt.
 
Jag vill också komma!!
Är antagligen hundlös i sluter av oktober så då funkar det.
Fyller jämnt den 15 så det är ju inte så lätt att åka då, har dottern med då också
Men vill gärna vara med på höstbuketräff med @bumpo och alla andra
 
Hur ser upplägget ut? Plats? Boende?

Jag har tre sängplatser (två sängar inne och en i lillstugan) men frågan är om någon vill sova i lillstugan? Iofs tror jag nog den går att få varm med ett konvektorelement för det borde inte vara så kallt i oktober (murstocken är tyvärr inte eldningsbar). Jag har också kopiösa mängder fleeceplädar :p

Sedan har jag en luftsäng och tre sovluftmadrasser. Det går väl att få in kanske 8-9 enkla extrabäddar (blir lite trångt kanske med 9 :D) och då har ju jag som sagt luftbäddar till fyra av de platserna.
 
Ikväll/inatt kommer jag behöva er buke. Börjar redan nu känna av ångesten och jag är ensam.

Jag rev mig på armarna när jag klippte gräset innan och holy crap vad det triggade självskadetankarna. Nu är det tufft.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 150
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp