Gärna med något klipulver i.Paintballgevär med frusen ammunition
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärna med något klipulver i.Paintballgevär med frusen ammunition
Nä, jag borde nog kanske kolla upp det. För det börjar faktiskt bli ohållbart med sömnen nu. Imovane är typ den enda som jag fungerar på. Men de är ju så förbannat restriktiva med den här. Den är ju beroendeframkallande. Vilket inte sessom nått positivt när en har en 'missbruksbakgrund'. :/@bumpo Har du testat tyngdtäcke? Alltså kedjetäcke eller bolltäcke.
Det brukar vara bra om man har ångest vid läggdags.
Du kan kontakta öppenvården där du går och be att få ett utskrivet.
När det gäller i imovane, om den funkar och du sover bra så tycker jag att du ska be och få det utskrivet.
Bra sömn är jätteviktigt för att läka. Ibland måste man ta medicin för att kunna sova. Det är absolut inget nederlag eller risk med det.
Tänk att du tar hand om dig själv istället.
Jag tror vinsten med att ta imovane överväger nackdelarna i ditt fall.Nä, jag borde nog kanske kolla upp det. För det börjar faktiskt bli ohållbart med sömnen nu. Imovane är typ den enda som jag fungerar på. Men de är ju så förbannat restriktiva med den här. Den är ju beroendeframkallande. Vilket inte sessom nått positivt när en har en 'missbruksbakgrund'. :/
Jag med jag med! Jag är rätt snäll, älskar rökta räkor och grillat och kan vid behov vara jättearg på kukas!Alla får komma. Ja, minus Kukaset dårå. Eller så får han komma så kan vi kasta pil på honom.
Jag med jag med! Jag är rätt snäll, älskar rökta räkor och grillat och kan vid behov vara jättearg på kukas!
Hoppas i så fall på @Ninnurur så jag kan lifta!
Hahaha jag kan tänka mig att långa byxor blir bra till hösten så slipper han bekymra sig!Finns risk för att särbon är här. Så du kan planera vad du tar med för kläder menar jag
Jag vill, jag vill, jag vill! Får flirta med @Ninnurur , färdtjänsten funkar bara till länsgränsen. Eller så får @Voff plocka upp oss på vägen.Jag med jag med! Jag är rätt snäll, älskar rökta räkor och grillat och kan vid behov vara jättearg på kukas!
Hoppas i så fall på @Ninnurur så jag kan lifta!
*hysteriskt skrattanfall igen*Finns risk för att särbon är här. Så du kan planera vad du tar med för kläder menar jag
Du får låna Ammo när du vill, han gillar att skälla på folk som ser "fula ut" och retar man upp honom tillräckligt kan han nog tänka sig att smaka lite med. Han gillar även att slå till killar i skrevet med huvudet.Jupp, jag är så förbamnat arg på honom just nu.
@athena_arabians så jag ska inte ha Bunnydräkt menar du? Eller är det just det jag ska?
*hoppar in*Buke-träff Autumn edition!
Klart du ska vara med
Jaaa! Får jag träffa dig samtidigt så blir det ju jackpotDu får låna Ammo när du vill, han gillar att skälla på folk som ser "fula ut" och retar man upp honom tillräckligt kan han nog tänka sig att smaka lite med. Han gillar även att slå till killar i skrevet med huvudet.
Han är lite high maintenence men han gillar även att bara ligga och mysa
Det borde gå att lösa ja ^^Jaaa! Får jag träffa dig samtidigt så blir det ju jackpot